Gå til innhold

Anmeldelse: Guitar Hero: Metallica


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan bekrefte at Ekspert+ er rimelig heftig på trommer ;D. Jeg rundet det med trommer på Ekspert før jeg fikk min andre pedal fra USA, og nå sliter jeg med Battery på ekspert+ =(. Men hva er vel ikke livet uten litt utfordring :lol:

Det er i hvert fall et dritbra spill, det kan jeg underskrive på =).

Lenke til kommentar
Så lei disse musikkspillene... :(

 

Sant nok, det får være individuelt hva den enkelte liker, selv sitter jeg på Legends of Rock fra tid til annen.

Jeg håper bare at de klarer og holde en jevn kvalitet over det hele da jeg mistenker at det skal melkes i beste " The Sims" stil. Trur jeg må smiske med samboeren hvis jeg skal ha dette hjem da hun begynner å bli små irritert over alle

"lekene" som fyller stua :unsure:

Lenke til kommentar

For min del er dette definitivt det beste Guitar Hero-spillet som noensinne har kommet ut. Det tør jeg påstå før jeg har gått til anskaffelse av det. Grunnen er selvfølgelig at den har en overlegen setlist. Det ville kanskje vært naturlig å skrive denne nederst i anmeldelsen?

Lenke til kommentar

Da var spillet i hus. Gikk på tilbudet til Gamestop; bytta inn 14 spill, endte opp med World Tour-pakka, Metallica-spillet med gitar, ekstra basstrommepedal og 500,- i gavekort. Rimelig fornøyd med det, siden en del av spilla var ting som spiderman, fifa08 og annen drit. :D

 

Gleder meg til hovedprosjektet blir ferdig, da blir jeg den nye Kirk Hammets, James Hetfield og Lars Ulrich på rekordtid.

Lenke til kommentar

vel var på elkjøp i molde skulle liksom skaffe meg guitar hero metallica men 900 KRONER for helsinki, og ikke har de spillet utenom så er på huet detta, er for ps3 med spillet + gitar men er jo helt på trynet , så får vel vente litt til de har blitt litt mer edruelige med sine priser

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...