Stifi Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 (endret) Trur EA fikk fjerna den cracka versjonen av Sims 3 Endret 22. mai 2009 av Shicca
Citus Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 Er ikke spesielt fan av Sims serien..men jeg spillte 3ern og er avhengi skal kjøpe meg orginalen *glede seG*
AvidGamer Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 (endret) Er glad jeg nå tester spillet før jeg kjøpte. Er fint lite nytt, og det er tydelig de har tenkt å gi ut like mangen expansion packs til denne som den forige...om ikke mer. Det er så å si samme spill bare bedre grafikk og noe små forandringer. Det enaste stor greien er at du kan nå deaktivere å bli eldre. Noe som betyr at du kan nå slappe av med spillet. Det jeg hater er at tiden i spillet er altfor rask. Å plukke opp avisen og slenge den i båset som står rett vedsiden av det tar 8 minuter, det synes nå jeg er helt absurd. Å ta en glass juice, åpnes kjøleskapet og han SETTER seg ned for å drikke, så reiser seg opp og plasserer boksen på bordet! Alt det tok 20minuter! Det tar meg ikke 2minutter å helle en glass og drike det ned! Jeg hadde likt at tingene gikk i realtime. Dagene er korte og du må stresse med å klemme inn "oppdrag". Og da de i Sims2 kom med alle disse ekspansions ble spillet bare mer og mer stress. Du fikk enda mer ting å gjøre, mens dagene gikk like fort. Det er svært lite møbler og utstyr, det tar bare noe få timer så har du alt det beste det er å tilby... Så det er tydelig de skal komme med mer items packs osv....melke kua som bare det. Og den driver grafikk korten noe sinnsyk varm! Klarer å kjøre Crysis og alle andre highend spill med vifte på 50% og holder 60 i temp. Mens her må jeg opp på 85% og får 68-73 grader! Nei, dette er et spill jeg hoppe lett over. <_< Endret 22. mai 2009 av AvidGamer
Eik_InnleggNO Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 Det var en kode i The Sims 2 som gjode at aldringen ble deaktiver, men jeg er helt enig med deg, lite nytt. Spørs om det blir et kjøp her, er skikkelig skuffet.
head_hunter Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Er det fortsatt sann at du bare kan plasere møbler i et rute nett og ikke fritt.
AvidGamer Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 (endret) Er det fortsatt sann at du bare kan plasere møbler i et rute nett og ikke fritt. Det et rute nett, det er IKKE fritt. Tror Playerbanan missfortod hva du spør etter. Men nå kan du ivertfall vinkle møblene. Endret 24. mai 2009 av AvidGamer
Eik_InnleggNO Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Nei, man kan plassere fritt. Det er fortsatt et rutenett, men hvis du holder inne alt går det vekk.
Nejat Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 utifra en video jeg så så var grafikken nesten det samme, men kan du nå f eks besøke naboene og se hele nabolaget mens du er i "spill" modus, og ikke behøve å ta taxi osv osv. hadde vært fett det, dra hjem til naboen og stjele ting f eks
Sparks50 Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Dette blir definitivt ikke ett kjøp. Altfor lite nytt, og nabolagdelen tilfører lite til spillopplevelsen.
lu2saa08 Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Hei, Jeg kjenner en som jobber i en spillbutikk å de har fått inn The sims 3 i dag:D Kan jo ikke selge før den 4 da:/ men det jeg lurer på er om han kan spille det? Må jo online for å aktivere d?
Stifi Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Har jeg forstått det rett, så trenger du ikke å registrere deg online.
Eik_InnleggNO Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Nei, det trenger du ikke, men hvis du gjør det får du et nytt nabolag, Riverview.
lu2saa08 Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Har jeg forstått det rett, så trenger du ikke å registrere deg online. Men når du installerer spillet må det ikke "aktiveres"? må jo det på noen andre nye ea spill?
Eik_InnleggNO Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Ingen aktivering over nett, nei. Du får bare en slik serial code med i pakken som gjør at du kan spille det.
lu2saa08 Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Ingen aktivering over nett, nei. Du får bare en slik serial code med i pakken som gjør at du kan spille det. Heldige drittonge:P Jeg og vil!:S
Stifi Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Har jeg forstått det rett, så trenger du ikke å registrere deg online. Men når du installerer spillet må det ikke "aktiveres"? må jo det på noen andre nye ea spill? Alle EA spill spør deg om å aktivere en konto hos de. Men det er frivillig.
Cloudemyx Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har ikke spilt Sims siden det første spillet. For meg blir det nok følelsen at det er mye nytt. Så jeg skal ha det. Liker sånn designing og sånt stuff.
Keylar Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Dessverre virker det som The sims 3 gaper over veldig mye forskjellig som i seg selv er morsomt, men det mangler dybde. Det virker som spillet har mindre items enn Sims 1 vanilla. Irriterer vettet av meg at jeg skal måtte vente på tonnevis med expansions bare for å få en større TV.
lu2saa08 Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Har jeg forstått det rett, så trenger du ikke å registrere deg online. Men når du installerer spillet må det ikke "aktiveres"? må jo det på noen andre nye ea spill? Alle EA spill spør deg om å aktivere en konto hos de. Men det er frivillig. Men mener å ha hørt om folk som ikke for spillt spilla sine siden de MÅ aktiveres online... han vennen min sa vertfall det at det kom ofte kunder og ville bytte siden de ikke hadde internet å spillet krevde aktivering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå