Gå til innhold

Nei, nei, nei Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest.

Synes faktisk ikke denne tjenesten er så dårlig, men jeg har bare brukt den noen dager nå, og jeg har bare brukt den på mobilen. Det å kunne laste ned låter rett til mobilen uten å måtte gå innom pc'en er genialt. Jeg synes utvalget er bra og når man er inne på en artist sin side blir annen liknende musikk foreslått. På den måten kan man oppdage ny musikk. Kvaliteten på lytteprøven lav, men på filene som lastes ned er lyden veldig bra på min Nokia e75, og kan faktisk fint måle seg med iTunes pluss-filene på iPoden min på det samme headsetet. Er man på jakt etter musikk med god lyd (som for meg er det viktigste), rask nedlasting og et enkelt wap-grensesnitt uten å måtte lese opp og ned om artisten før man kjøper er dette riktig bra.

Lenke til kommentar
iTunes er vel også kopisperret på omtrent samme måte som Nokia Music? Likevel blir det brukt forferdelig mye. Rart med det.

Hei. Itunes droppet alle kopisperrer fra og med april i år, så musikk du kjøper der er nå helt frigjort. Selv syns jeg Nokia her har en god tjeneste, men helt ubrukelig så lenge det er slike sperrer på musikken.

Lenke til kommentar
Hei. Itunes droppet alle kopisperrer fra og med april i år, så musikk du kjøper der er nå helt frigjort. Selv syns jeg Nokia her har en god tjeneste, men helt ubrukelig så lenge det er slike sperrer på musikken.

Ah, takk for svar. Men frem til april har jo iTunes, selv med kopisperrer, blitt brukt mye. Så hvis Nokia sine telefoner blir like populære til å spille av musikk som iPod, er det absolutt et marked for Nokia Music. Samtidig kan det være Forbrukerombudet begynner å hakke på Nokia Music, på samme måte som de klagde på iTunes.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...