Gå til innhold

E3 - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å se MS midt på messegulvet med tre knalltitler - Halo 3:ODST som jeg gleder meg mest til, Alan Wake og Forza 3. Håper Nintendo greier å diske opp med noe mer enn det som står listet der, men det går jeg utifra at det gjør. En helt ny IP fra MS hadde gjort seg bra, og det samme hos Nintendo :).

Skrevet

Nytt CS hadde jo forsåvidt vært kult, men håper da at de kommer med ny grafikkmotor og en fornying av gameplay.

Ellers tipper jeg Sony blir "vinneren" når det gjelder konferanser i år.

Skrevet

Blir nok ikke noe nytt CS før Valve går over til en ny spillmotor. Source holder fortsatt koken, så vi får se hva som skjer på E3. :)

Skrevet

Hvis det ikke ville ha blitt vist på E3 ville jeg nesten ha tvilt på at det ville komme i det hele tatt. Synes ikke det er rart at det skal bli vist nå egentlig.

Skrevet

Nå håper jeg mest dem viser noe Colin McRae Dirt 2 gameplay og Gran Turismo 5 fordi jeg har skaffet G25 :)

Alle bilspill fra nå av blir kjøpt til PS3 ;)

Mandag starter showet med MS, neste dag blir det Nintendo og Sony, skal se alle da jeg har alle konsollene!!!

Skrevet
Nytt CS hadde jo forsåvidt vært kult, men håper da at de kommer med ny grafikkmotor og en fornying av gameplay.

Regner med de slår til med ny grafikkmotor for HL3, så vi får nok ikke se "CS2.0" på en stund. Men når det kommer, så håper jeg for guds skyld de går tilbake til 1.6 gameplay og maps.

Skrevet

Fra dagbladet.no:

http://www.dagbladet.no/spill/blogg/2009/0...til-spillmekka/

Usikker på om Valve vil komme med en ny grafikkmotor eller heller fortsette å uvtikle Source. De har jo gjort ganske mye med dem motoren for Left 4 Dead og Team Fortress 2, og det er også mulig å finne forbedringer både i HL2: Ep. 1 og HL2. Ep. 2.

Men jeg kan så godt som ingenting om slikt, så hva de ønsker å gjøre er ett fett for meg, så lenge de fortsetter å ta hensyn til Steamspillernes hardware slik de gjør nå.

Skrevet

Giantbomb og ListenUp er NØDVENDIG i disse E3 dager. Så utrolig mye bra :)

Er det noen andre podcaster eller shows dere ser på før/under E3?

Skrevet

For meg blir vinneren Microsoft, spesielt siden CliffyB sikkert har noen ess i ermet angående Gears of War 2. Ble enda mer ivrig etter at jeg leste dette. ;)

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Gears 2 pakken får sikkert litt stoffeloff.

Gjest Slettet-o2Xgh2
Skrevet

MS bli vinner om dem viser Alan Wake! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...