Gå til innhold

Filmprat.


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*snip*

Noen som kan huske siste gode spill til film?

 

Den første Resident Evil-filmen var bra på veldig mange områder. Og den var nok også litt fremsynt, for selv om serien på den tiden ikke var preget av for mye action har serien blitt det nå. Selve gjennomførselen av filmen var kanskje litt preget av for mange fikse ideer ingen kunne ta livet av, men kjernen i filmen ligger ganske så tett på spillet.

Jeg liker filmen ganske godt, jeg.

 

Silent Hill-filmen er også en film jeg liker godt. Den tør holde seg til spillenes grunnhistorie samtidig som den tar seg de friheter den trenger for å fungere som film.

Lenke til kommentar
Skal det komme en Halo film?

 

Hørte at det var Peter Jackson som skulle regissere den, har jeg rett i det?

 

Nei, Peter Jackson skulle produsere den - og utpekte Neil Blomkamp til regissør. Det parret holder nå på med District 9 istedet, så det spørs om det kommer en Halo-film i nærmeste fremtid.

 

 

Kjipt at prosjektet ble stuck i development hell. Neill Blomkamp's halo kortfilmer så veldig lovende ut.

Lenke til kommentar

.Shh, jeg syns jeg hørte en lyd av et filmatisert spill som nettopp fikk seg en knekk.

 

Morgan applauds The Rock's depth, saying he can "play the tough guy, but he can also play the nuanced, sensitive funny sad moments as well." He would need that depth, too, because if there's anything that must make it into the film, it's the game's deep, emotional storyline and characters.

 

Kanskje et ikke så ille valg alikevel.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...