Gå til innhold

Filmprat.


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Å velge favorittfilm er jo som å velge favorittbarn eller favoritt forelder. Men, blant favorittene har jeg ihvertfall Fight Club, Gudfaren 1 og Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb.

 

American History X er selvfølgelig også en slående film som man sent glemmer. Den tidligere nevnte Into the Wild er også veldig bra. Snatch er langt oppe på lista mi. Som sagt, umulig å velge én favoritt. Men hvis du tvinger meg, den beste filmen? Det må være Into The Blue med Paul Walker og Jessica Alba ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hørt fra flere som har sett Into The Blue at den var... øhh.. bra.

 

Jeg velger å tro at det er grunnet Jessica Alba's acting talent.

 

 

Selve filmen er kanskje ikke så veldig bra, men liker den alikevel godt p.g.a. alle de nydelige undervannsscenene, og jeg skal ikke legge skjul på at Alba gjør seg godt på blu ray heller.

Lenke til kommentar

Elsker Ringenes Herre-triologien selv, og også King Kong var vanvittig bra. Peter Jackson er en virkelig stor Regissør, jeg kan ikke vente på Hobbiten!

 

Den verste filmen jeg har sett må være Crime Scene, eller hva det var. Husker ikke helt om det var navnet, men den var vanvittig dårlig.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Elsker Ringenes Herre-triologien selv, og også King Kong var vanvittig bra. Peter Jackson er en virkelig stor Regissør, jeg kan ikke vente på Hobbiten!

 

Den verste filmen jeg har sett må være Crime Scene, eller hva det var. Husker ikke helt om det var navnet, men den var vanvittig dårlig.

 

Hater å si det, men det er ikke Jackson som skal regissere Hobitten, men Guillermo del Toro..

 

Men uansett Action/komedie: Blue streak. En av de beste jeg noen gang har sett. (Martin Lawrence)

 

Og ellers Star Wars, LOTR. Men in black I og II og ganske mange flere

Lenke til kommentar

Filmer jeg ikke klarte å se ferdig:

 

Street Kings: Vanligvis så har jeg ikke noe imot Keanu Reeves, men det var noe rart med måten han snakka på i denne filmen. Dette resulterte at jeg rett og slett fikk nok ca. 40 minutter inne i filmen. Jeg klarte det bare ikke.

 

Valkyrie: Nazister som snakker amerikansk og britisk ble for mye for meg. Her ble det også slutt etter ca. 40 minutter.

Lenke til kommentar

Den verste filmen jeg noen gang har sett er "Left Behind."

 

Makan til kristenpropaganda skal du lete lenge etter. Deler av historien står under, men dere taper ikke noe på å lese spoileren fordi dere for all del ALDRI burde vurdere å se dette drittet.

 

Skjul
Den starter greit med at folk forsvinner og sånn, men litt lenger ut i filmen får man vite at det er gud som tar de troende til paradis, og de som er "left behind" må kjempe mot "Anti-krist" noe de ikke klarer. Hovedpersonen som er en erkeamerikaner med unntak av at han ikke tror på gud i det hele tatt blir på et mysterisk vis omvendt, og forteller barnet sitt at han har sett lyset og gud har frelst han blah blah. Ble rett og slett kvalm av å se en så ekstremt dritelendig film at jeg måtte bare skru av.
Endret av Error
Lenke til kommentar
Elsker Ringenes Herre-triologien selv, og også King Kong var vanvittig bra. Peter Jackson er en virkelig stor Regissør, jeg kan ikke vente på Hobbiten!

 

Den verste filmen jeg har sett må være Crime Scene, eller hva det var. Husker ikke helt om det var navnet, men den var vanvittig dårlig.

 

Hater å si det, men det er ikke Jackson som skal regissere Hobitten, men Guillermo del Toro..

 

Skyt meg, men jeg var sikker på at det var Guillermo og Peter Jackson, og en til.

 

 

Dere som sier jeg har mange brae filmer å se, tar rett og feil. Jeg har sett mange bra filmer, men har sett mesteparten på TV'en.

 

Man blir litt skeptisk når man ser på topp 5-lista di :rolleyes:

Lenke til kommentar

Jeg utfordrer dere til å se Unidentified (2006).

 

A pair of enterprising young reporters from "Both Sides" magazine are sent to Texas to investigate a rash of UFO sightings. Their investigation reveals a supernatural element that forces a wedge between the two reporters. As they pursue their separate and conflicting theories, their lives begin to change.

 

Rett og slett en elendig UFO film som skifter retning midt i og serverer et kristent budskap istedet. Attpåtil så har man skuespillere som er ubeskrivelig talentløse.

Endte opp med at vi så den ferdig bare for å ha noe å le av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...