Gå til innhold

Filmprat.


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Twilight er faktisk ganske så bra om før en ser filmen vet at dens målgruppe er tennåringer. Med det friskt i minne så er filmen ikke dårlig, det kommer vel en nr 2 og mulig 3 siden det er 3 bøker?

 

Men fra spøk til revolver...så Taken igår og det var en stor overaskelse. En har selvf sett det hundreganger før men alikavel så var det en bra film og jeg elsket å se Liam Neeson banke gørr dritten ut av folk.

 

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Sopranos må du bare slenge deg rundt å få sett ferdig, Villanden. En fantastisk serie som ikke fortjener å blitt forlatt halvsett. Nå som fortsettelsen på historien vil komme i form av filmer er det enda færre grunner til å ikke se den ferdig. Gleder meg utrolig til å se hvordan det går med gjengen.

 

Jeg har ikke sett Taken, men jeg en stor fan av Liam Neeson, så det er bare et spørsmål om tid før jeg ser den i butikken og plukker den opp. Rollen hans i blant annet Batman Begins var noe jeg virkelig frydet meg over, og etter min mening er den karakteren på lik høyde med Ledger sin Joker, men på en annen måte. Liam sin rolle var ikke psykotisk på samme måte som Jokeren er.

Lenke til kommentar
Den skal visstnok faktisk være reimelig bra. Det er iallefall hva min lærde mentor fortelle meg.

Nå er verken lærd eller mentor, men Twilight var noe ganske hypet opp makkverk. Morsomt for jenter som har lest alle bøkene 7 ganger og er oppslukt av hele historien. Jeg lot meg ikke begeistre.

Lenke til kommentar

Pappa er nede på sourround-rommet og ser Taken nå (har nettopp begynt.) Men, jeg tror ikke jeg orker å se på film. Får heller oppdatere iPhonen min. Har fortsatt et veldig gammelt software :blush:

 

Jeg så X-Men: Origins i helgen. Stort sett var det gøy, men ikke en 6'er film. Masse kul action, heftige eksplosjoner, fete effekter og noen skjeldne gullkorn og mange kjente (og gode) skuespillere.) Historien sto det litt dårligere til med. Relativt mange klisjeer osv, men de klarte vel kanskje å få inn en liten "tvist" eller to. Alt i alt en action-orige av dimensjoner, men gøy var det ;)

Endret av Error
Lenke til kommentar
Twilight? Grøss og gru. Det ser ut som et typisk makkverk laget for å tilfredsstille massene av tanketomme tenåringer.

 

Har sett den og kjedet meg halvt i hjel gjennom hele driten. Den var så sinnsykt kjedelig. Anbefaler heller The Covenant som ikke er helt vampyrfilm men lignende da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...