Gå til innhold

Mafia II Gameplay

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke ha noe å si. Eneste er at det er godt gjort at noen ikke har spilt Mafia. Jeg har altfor høye forventninger til Mafia 2 etter å ha spilt gjennom Mafia. Noe jeg mener er veldig negativt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sant det du sier.

Får håpe de leser kritikken angående kjøringen, og eventuelt andre feil og mangler, og gjør noe med det.

Kanskje derfor de legger ut gameplay-video :)

Skrevet

Blir garantert Årets spill. Forventer stor etter som dei har holdt på med det i 7år etter første spill ble lansert!

:rolleyes:

Skrevet

Ja, dette blir et av årets spill for min del sammen med Forza 3 og COD 6, men Mafia har jeg større forventninger siden det forrige var så godt og de har brukt lang tid på utviklingen.

Skrevet
Synes selve skytingen ser rimelig uinteressant ut, men det kan jo forandre seg. Animasjonene virker rett og slett rimelig stive. Samme kan jeg vel også si om bilkjøringa. Det ser vel stivt ut. Men ellers ser det utrolig bra ut med naturlige omgivelser og NPC'er som faktisk ser ganske levende ut.

What he said. Skytinga så temmelig kjedlig ut på videoen, men godt mulig det blir noe helt annet når en spiller selv.

Gleder meg til å lese reviews av Mafia II, selv om jeg har en følelse av de blir noe ensartet i positiv retning.

Skrevet

jepp, eneste jeg gruer meg til er at kjøringa blir for stiv, syntes kjøringa i "mafia 1" var genial, og noen syntes kansje det racerbil oppdraget var irriterende, jeg elsket det! :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...