Gå til innhold

Mafia II Gameplay


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestemte meg vel så og si for at dette er et must-buy når jeg runnet Mafia: City of Lost Haven, og etter å ha sett de 2 eller 3 første trailerne til spillet er det et så sikkert kjøp at jeg ikke vil se noe mer for å ikke ødelegge noe av handlingen. Kanskje jeg ser en review hos gametrailers f.eks., da de som regel passer på å ikke ødelegge noe av historien i sine videoreviews, men mulig jeg nøyer meg med å se at spillet er sluppet før jeg kjøper det :p

Lenke til kommentar

Synes selve skytingen ser rimelig uinteressant ut, men det kan jo forandre seg. Animasjonene virker rett og slett rimelig stive. Samme kan jeg vel også si om bilkjøringa. Det ser vel stivt ut. Men ellers ser det utrolig bra ut med naturlige omgivelser og NPC'er som faktisk ser ganske levende ut.

Lenke til kommentar
Antar at det kommer en demo om en måned eller to, mest sannsynlig av det brettet pressen får se en demo av nå for tiden.

Dette hadde vært ypperleg.

Mafia gav meg nokre utrulege stunder foran dataskjermen. Ei stemning ingen andre spel har klart å gjenskapa. Er utruleg spent. Virkar som Illusion Softworks/2K Czech har lærd mykje ifrå feila i orginalen, og har teke lærdommen med seg vidare.

 

Gledar meg!

Lenke til kommentar

Hmm. Det er ein tedens til pop-up på NPCane, men det blir vel fiksa til release. Pop-up er ikkje eit stort problem, men det var litt for kort avstand og kan bli eit irritasjonsmoment.

 

Ellers ser det fantastisk ut, og eg har aldri vore meir lei meg for at eg må ta eit år pause med gaming PGA. skule :(

 

Synd at dei har gjort politiet mindre aggresive. Realismen var noke eg virkelig likte på einaren.

Lenke til kommentar

Pop-up kan jo foreløpig vere fordi dei kjører ein utviklingsversjon med redusert ytelse. Pop-ups er vel uansett betre å vise fram enn ein versjon der frameraten er farleg låg :) Men enig i at det kan bli litt irriterande om det blir same opplegget i den ferdige versjonen.

 

Bilkjøringa var litt vel arkade-prega, men så framt dei får ein skikkelig god story så skal eg nok klare å oversjå slike småting :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...