Vistula Uhlan Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Sidan eg ikkje er i førsteposten, sjølvom eg posta først, så skriv eg mitt på nytt: Flosshatt - Øyvind
Paisley Skrevet 26. april 2009 Forfatter Skrevet 26. april 2009 (endret) Sidan eg ikkje er i førsteposten, sjølvom eg posta først, så skriv eg mitt på nytt: Flosshatt - Øyvind Har hatt ekstremt mye å gjøre, har derfor ikke rukket å legge til alle i førstepost. Skal prøve å få gjort det i løpet av dagen! EDIT: Har lagt til en liste i førstepost nå. Hvis det er noen jeg har glemt, eller stavet feil, så skrik ut! Endret 26. april 2009 av Paisley
- FuzioN Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 JEG SKRIKER SOM F***: JEG HETER HCG, IKKE HGC FOR FAEN!. Deilig å skrike ut B)
Bloodlines Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Easy Brynjard sjeldent at de som heter det samme som meg har d til slutt
the mobile king;o) Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Espen + 1 Godt brukt navn kan man vel si
Snorre Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Enda så overraskende det måtte virke på dere, så er fornavnet mitt Snorre. Hvordan i all verden skulle dere visst det? Nei, men nå vet dere det altså.
Gal_ape Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Følte navnet Thomas var i mindretall her. Må gjøres noe med Ja, jeg heter da Thomas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå