Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Skrevet 4. mai 2009 Sinte... Nei har ikke noe med det å gjøre, har faktisk med alle de skrivefeilene dine som gjør det å lese det du skriver fælt. Også det punktet at alt du har postet til nå er like godt som spam.
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Fortsett kranglingen over pm. Back to topic!
ThaHunter Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Agreed. Ser ut som det blir Tubbie som går av med seieren. Trenger fler folk som kan stemme i disse konkuransene.
Kiro Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Jeg kommer nok til å være med neste gang, hadde desverre ikke tid denne runden. Min stemme gikk forsåvid til teletubbiekid
teletubbiekid Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Hohohoho, jeg leder fortsatt Når erre pollen stenges, Vaenas?
teletubbiekid Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Imorgen as in om tre timer fra nå av? ... Vaenas
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Skrevet 4. mai 2009 Morgen tidelig sånn aktig. Rundt 08.10 Fra og med klokka halv ti så har jeg ikke nett mer for i dag så du må vente til i morgen.
ThaHunter Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Jeg blir nok med i den neste. Lurer på hva Teletubbie (om han vinner) velger som thema.
iharal3 Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Morgen tidelig sånn aktig. Rundt 08.10 Fra og med klokka halv ti så har jeg ikke nett mer for i dag så du må vente til i morgen. Da har jeg fremdeles tid til å lage 100 brukere for å gi seieren til Nøtte! Skjul Skjul Du er snart der! Skjul
Laland Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Da har jeg fremdeles tid til å lage 100 brukere for å gi seieren til Nøtte! Laland says; don't get your ideas from iharal3! Det sies både som bruker og moderator.
Nøtte Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Morgen tidelig sånn aktig. Rundt 08.10 Fra og med klokka halv ti så har jeg ikke nett mer for i dag så du må vente til i morgen. Da har jeg fremdeles tid til å lage 100 brukere for å gi seieren til Nøtte! Skjul Skjul Du er snart der! Skjul Jeg er glad i deg uansett Iharal! Din stemme er verd 100stemmer minst! Takker og bukke til dere andre som faktisk stemte på meg! Hadde aldri trodd jeg skule komme til finalen
teletubbiekid Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Jeg burde gått med på oljebryting... da kunne iaffal ikke Nøtte jukset seg til seier iløpet av natten. :rolleyes:
Nøtte Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Slapp av jeg har en viktig dag i morgen så blir ikke så lenge oppe... Grattis med seieren da! det vaen en hell of a ride!
Vaenas Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Skrevet 5. mai 2009 Vel som dere sikkert har sett så vant da Teletubbiekid med hele 24-16 stemmer, og her er vinnerbidraget: Vinnerbidraget vil bli min bakgrunnskjerm i en hel uke minst, men siden bidraget var såppass bra kommer det også inn i min wallpaper sirkulasjon. Neste oppgave blir plukket ut av Teletubbiekid og blir postet engang i løpet av de neste dagene går jeg utfra.
teletubbiekid Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 (endret) Awesome. thx folkens, jeg hadde aldri klart å vinne uten deres stemmer! Her er linken til neste oppgave. Endret 5. mai 2009 av teletubbiekid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå