Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

går det ann å kjøpe Wardens Keep til 7$? finner bare det at man må kjøpe BioWare points eller noe.

 

hehe, må si den lille kjemien mellom Alistair og Morrigan var litt vittig x)

 

 

Alistair: Can you cook?

morrigan: I... can cook, yes -.-'

 

Endret av Andy.N
Lenke til kommentar

Ble det ikke monsterpc for alle penga?

 

Hehe jo, men var jo fra de gode dimme pengene mine etter jeg ble ferdig i siviltjenesten!:) så ikke noe problem, har fast jobb nå og tjener mer goder!:) Men det her blir bra, har ikke spilt et eneste ordentlig spill på pc siden, lenge siden. Bare brukt den til mmorpg de siste årene=)

Lenke til kommentar

men noe negativt er at det er vanskelig å bestemme seg for hvem man skal ha med seg i gruppa xD

 

Men noe som lager en liten godbit på toppen av ting er noe som ikke mange lignende spill har (selv om det ikke er mye som ligner) og det er det at man kan få sånn finisher animasjon noen ganger når man dreper fiender :p

må si jeg koste meg da jeg så min char hoppet oppå en Ogre og stakk han ned til han lå der livløst x)

Endret av Andy.N
Lenke til kommentar

Hadde før et problem med DLC, det fikk jeg fikset før i dag, men nå, nå som jeg skal loade last save så kommer dette opp" Unauthorized, user don't have Warden's Keep and The Stone Prisoner". Jeg har det og har spilt det men kommer opp likevel..noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det?

 

Hvis ikke, vet noen hvordan jeg kjører Dragon Age som administrator i Steam?

Lenke til kommentar

Endelig fant det veien til postkassa! :D Var veldig spent på hvordan det ville gå, jeg måtte bl.a. kvitte meg med mange gamle spill som tok plass. :whistle: Men det funker veldig fint sålangt, jeg er da en alv som er kriger, og jeg valgte bakgrunnen der man begynner i en liten landsby. Rakk ikke å spille så mye før jeg skulle noe annet, men i natt blir det spilling for alvor. B)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...