Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har brukt noen timer på dette spillet nå og jeg kan ikke beskrive hvor utroligg deilig det er at man får ett spill i Baldurs gate kategorien igjen. Likte NWN spilla godt og synes det å ha med seg en gruppe er mye bedre enn å være den som redder verden selv. Ser nå at jeg kommer til å bruke mye tid foran dette spillet, rett og slett ett meget vellaget spill hvor samtaler mellom gruppemedlemmene til tider får meg til å flire ganske bra. Spesielt Alistar og Morrigan har ett par knallbra samtaler til tider. :)

Lenke til kommentar

Har brukt noen timer på dette spillet nå og jeg kan ikke beskrive hvor utroligg deilig det er at man får ett spill i Baldurs gate kategorien igjen. Likte NWN spilla godt og synes det å ha med seg en gruppe er mye bedre enn å være den som redder verden selv. Ser nå at jeg kommer til å bruke mye tid foran dette spillet, rett og slett ett meget vellaget spill hvor samtaler mellom gruppemedlemmene til tider får meg til å flire ganske bra. Spesielt Alistar og Morrigan har ett par knallbra samtaler til tider. :)

 

 

Alistair: "Can't you just crawl behind a tree and die? Please?"

 

Jeg lo.

Lenke til kommentar

Har dere:

- Logget dere inn i spillet på samme EA konto som den som er registrert på social.bioware.com ?

- Lastet det ned fra downloadable content menyen

 

Det funka for meg ! :)

 

Funka som svinet ;) Fikk tilgang til greine 20 sek etterpå ;)

 

Trådstarter , kan du VÆRE SÅ SNILL å sette spoiler-advarsel i tittelen på tråden ?

Lenke til kommentar

Jeg er fullstendig forelsket i det meste spillet har å by på, selv om jeg syntes historien (slik jeg så den utspille seg fra synspunktet til en Human Noble) så langt har vært vanvitig forutsigbar, og by association også skjebnene til ymse karakterer. Det er liksom som tatt rett ut av ASoIAF, hvilket ville vært en strålende idé om ikke nevnte bokserie hadde eksistert en stund allerede.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Toolsettet ble delayet, men BioWare har postet og sagt at det kommer idag (6. november). Er rundt 7-8 om morgenen i USA nå, så kommer i løpet av kvelden forhåpentligvis.

 

Derimot, har et annet problem. Prøvd flere ganger nå å poste i Gamer.no gruppen vi har på social.bioware.com, men det kommer ingen post. Andre som sliter med det samme?

 

I tillegg, "What's New" som kommer opp på hovedsiden skal egentlig kun vise hva vennene dine har gjort, men hos meg viser det hva alle har gjort. Er det sånn hos dere?

 

Siten er beta, så kommer til å være noen feil nå i starten, men vil bare sjekke at de feilene jeg finner ikke bare er hos meg. :)

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått lasted ned 4 ting. Er det noe jeg må gjøre for at de skal flytte seg over til listen over "installed add-on"? Har restartet PC, spill etc. Men, de blir liggende i download. Må de installeres manuelt, eller skal det skje automatisk når nedlastingen er ferdig?

 

Får heller ikke opp noe downloadable content. Der burde det vel være et par ting som kan kjøpes eller?

 

Vet jeg maser om dette, hjernen har kokt over for lenge siden.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...