Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Vanskelighetsgraden i dette spillet er helt latterlig. Har 4 characters i level 10, og sliter med redcliff village, på Normal.

 

 

 

Da må du endre strategi, jeg måtte ha en healer, og noen få pots her og der.

 

Dette spillet er vanskligere på normal enn de fleste spill der ute.

 

Det hjelper også å invsestere i noen stun/frozen abilities, og bruk mmo strategi her, en tank, en dps, en healer og en random.

 

Hvor mange forsøk har du gjort?

 

Lenke til kommentar

 

Vanskelighetsgraden i dette spillet er helt latterlig. Har 4 characters i level 10, og sliter med redcliff village, på Normal.

 

 

 

Da må du endre strategi, jeg måtte ha en healer, og noen få pots her og der.

 

Dette spillet er vanskligere på normal enn de fleste spill der ute.

 

Det hjelper også å invsestere i noen stun/frozen abilities, og bruk mmo strategi her, en tank, en dps, en healer og en random.

 

Hvor mange forsøk har du gjort?

 

 

Det er Patch uten gjør at folka i party gjøre mere skade.

 

 

Dragon Age: Origins 1.01

Patch details:

 

* fixed potential corruption of character statistics

* fixed portrait appearance sliders when importing a character from the downloadable Character Creator

* fixed import for preset face settings from the downloadable Character Creator

* made Easy difficulty easier

* slightly increased attack, defense, and damage scores for all party members at Normal difficulty

* fixed video issues when running on a very wide screen display, including ATI Eyefinity displays.

 

 

 

Entelig kom hjem hvor Dragon Age CE kommet :p

 

Lasta ned begge addons og.

Endret av Agrophel
Lenke til kommentar

 

Vanskelighetsgraden i dette spillet er helt latterlig. Har 4 characters i level 10, og sliter med redcliff village, på Normal.

 

 

 

Da må du endre strategi, jeg måtte ha en healer, og noen få pots her og der.

 

Dette spillet er vanskligere på normal enn de fleste spill der ute.

 

Det hjelper også å invsestere i noen stun/frozen abilities, og bruk mmo strategi her, en tank, en dps, en healer og en random.

 

Hvor mange forsøk har du gjort?

 

 

Ha en Healer? Altså en Mage, aka Morrigan. Problemet er at jeg vil ikke ha henne på laget mitt, for hun er imot alt jeg foretar meg. Hater henne. lol

Lenke til kommentar

Sitter litt fast her nå, questet heter Gather the Army

 

"You must gather your allies using the signed grey warden treaties" er oppdraget som kom opp etter jeg redda Arl Eamon, men hor i svarte er de jeg skal rekrutere? Hadde vært flott med hjelp

 

 

Drit i det, fant det ut.

Typisk, rett etter jeg poster finner man det ut.

Endret av thadon
Lenke til kommentar

Jeg vurderer å kjøpe DA:O fra Impulse, men er usikker på hvilken utgave. Er warden's keep fra DD utgaven verdt pengene eller er det bare "mer av det samme"? Jeg ser bort ifra resten av bonusmatrialet siden det virker fullstendig uinteressant. Kan man kjøpe WK i ettertid og hva koster det i så fall da?

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvor jeg finner NPCer jeg kan ha på teamet mitt? _>

 

 

Wynne får du når du har fått gjort tårnet til Circle of magi.

Sven/Sten(er det ikke noe sånt) finner du i den første landsbyen i et bur.

Får en assasin etter du har dasket ham og gjengen hans når du har gjort 1 av "main questene" mener jeg.

Hvis du har dlc "the stone prisoner?" (alle før vel den med ved kjøp av DA:O) så kan du hente Shale etter du har fått kjøpt/truet til deg kontroll staven hans.

 

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å kjøpe DA:O fra Impulse, men er usikker på hvilken utgave. Er warden's keep fra DD utgaven verdt pengene eller er det bare "mer av det samme"? Jeg ser bort ifra resten av bonusmatrialet siden det virker fullstendig uinteressant. Kan man kjøpe WK i ettertid og hva koster det i så fall da?

Jeg kjøpte meg WK i dag, og har fulført den. Syns det var verdt det :) kostet ca 55 kr eller noe tror jeg, kjøpte det for 560 BioWare points så det vil vel si etter at jeg kjøpte selve spillet :)

Det er en liten del av spillet som handler om et slått som Grey Wardens hadde før, også er det en slags forbannelse der og noe sånt.

 

Spoiler om WK for de som lurer på hva som skjer og hva man kan få:

 

Etter en stund kommer du til ei dame der som er noe lignende undead. Jeg endte opp med å drepe ho og fikk Armoren ho hadde. Veldig bra å ha i begynnelsen av spillet og ser litt stilig ut også :)

 

Etter det kan du gå videre og snakke med en som får deg muligens til et annet sted. Etter at jeg tok noen demoner så fikk jeg slottet, og kan bruke det som en slags Party Camp tror jeg.

 

tror ikke WK er så veldig vanskelig DLC, klarte det på 1-2 timer kanskje. og det kan gjøres rett etter at du har kommet til Party Camp for første gang, bare snakk med en der.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...