Gå til innhold

Denne karen spiller/spilte mye Online-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd, fordi det har gitt meg - som i utgangspunktet liker å spille mest enspillerspill - mange gode minner for livet. Men det er litt problematisk at man kan bli så sinnsykt stimulert, da blir det som med alkohol. De fleste av oss som drikker har ikke et problem, men så har du de som har et.

Lenke til kommentar

Om du ikke har prøvd WoW har du gått glipp av et veldig bra Mmo. Det handler om å moderere seg. WoW er ikke noe verre enn CoD4/Halo 3/Killzone 2, forskjellen er at du alltid har noe nytt å oppnå. Dere som sier dere er glade for at dere ikke har prøvd WoW vet ikke hva dere snakker om. Klart, det er usunt å spille så mye som denne mannen gjorde, men det er da ikke noe verre enn om han brukte den på Final Fantasy X.

Lenke til kommentar

Nå blir det sikkert masse medieoppstyr, og så tror alle at spill er farlig, bare pga. de folkene der som åpenbart mangler viljestyrke. Kjempegreier.

 

Dumt at det skal gå utover spill som WoW, som sikkert er et kjempespill. Hva med alle de andre som greier å spille WoW og ha et liv? Slutte å gi penger til spillindustrien(latterlige summer uansett, hvor mye er det? 10 millioner i året som skal fordeles?) virker ikke som en god løsning

Lenke til kommentar

Synes det er helt greit å sitte lenge ved pc'n. (med lenge mener jeg en dag i strekk)

Har selv hatt ganger hvor jeg sitter ved pc'n så og si en hel dag, men slike stunder sparer jeg som oftest til ferier eller fridager. Men herregud, hvordan er det mulig å sitte fire og et halvt år ?!?

Lenke til kommentar
Synes det er helt greit å sitte lenge ved pc'n. (med lenge mener jeg en dag i strekk)

Har selv hatt ganger hvor jeg sitter ved pc'n så og si en hel dag, men slike stunder sparer jeg som oftest til ferier eller fridager. Men herregud, hvordan er det mulig å sitte fire og et halvt år ?!?

 

Svaret (for meg) er UMULIG! Vanlige folk hadde fått vondt i ryggen av sånt!

 

Synes det er helt greit å sitte lenge ved pc'n. (med lenge mener jeg en dag i strekk)

Har selv hatt ganger hvor jeg sitter ved pc'n så og si en hel dag, men slike stunder sparer jeg som oftest til ferier eller fridager. Men herregud, hvordan er det mulig å sitte fire og et halvt år ?!?

 

Svaret (for meg) er UMULIG! Vanlige folk hadde fått vondt i ryggen av sånt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...