Gå til innhold

Denne karen spiller/spilte mye Online-spill


Anbefalte innlegg

edit: Nå prøvde jeg alt jeg kommer på kan gjøres, men den forbanna nett-tven bare refresher samme siden uten video uansett hva jeg trykker på..

 

Tror NRK bruker en blandind av flash og silverlight til sin streame-tjeneste, så den skal fungere veldig fint hvis du prøver å åpne den i Internet Explorer (forutsatt at du sitter i windows). Hvis du har Linux, kan du prøve deg med moonlight.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var en interessant dokumentar, men jeg må si at Emil var litt på grensen til en karikatur av en person som er hektet på MMORPG. Jeg fikk litt intrykk av at dette var en person som liker å overdrive litt for at historien blir bedre. Jeg tviler ikke på at han har blitt til de grader hektet på WoW, men når det står i artikkelen på nrk.no at han er usikker på hvilket år det er blir det for dumt. Altså, det er jo nyttårsfeiring i WoW også! ;)

Lenke til kommentar
Det var en interessant dokumentar, men jeg må si at Emil var litt på grensen til en karikatur av en person som er hektet på MMORPG. Jeg fikk litt intrykk av at dette var en person som liker å overdrive litt for at historien blir bedre. Jeg tviler ikke på at han har blitt til de grader hektet på WoW, men når det står i artikkelen på nrk.no at han er usikker på hvilket år det er blir det for dumt. Altså, det er jo nyttårsfeiring i WoW også! ;)

 

Nå var det vel AO han spilte hvis jeg ikke tar feil? Jeg tviler ikke på at det finnes sånne som han, og mye værre og. Jeg har selv hatt perioder når jeg ikke har husket min egen alder(!) så hvis man er opphengt nok på en ting så kan verden fort skli unna. :unsure:

 

-edit: Nå har ikke dette vært pga. overdreven spilling for min del men hjernen er flink til å fjerne seg fra virkeligheten hvis den får lov... :p

Endret av jOg
Lenke til kommentar
Gah, umulig å få med seg sånt når det går Frustrerte Fruer på TV2 <_< Noen som vet om/når det blir sendt i reprise? Eventuelt om det er verdt å se på?

 

Fikk ikke sett det pga. Liverpool - Chealsea kamp på den ene tven og nyheter på den andre :wacko:

 

 

Da er det jo bare å se den på Nett-TV

Lenke til kommentar
Noen folk mangler vel bare grunnleggende viljestyrke.

 

Er vel ikke helt det, det går på da. Er vel det at de egentlig mangler ambisjoner og suksess i livet. Noe som igjen gjør at det blir lett for dem å sitte seg ned for å raide og vinne i et spill.

 

Men ellers om dokumentaren:

Synes den var underholdende og jeg fikk lyst til å ta en tur ut. Men folk som slutter på skolen for å spille wow er folk som vi ler av her hvor jeg bor ivertfall. Ser nå ut til at det går bedre med dem nå da.

 

Anbefaler dokumentaren til alle på forumet her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...