Gå til innhold

Første glimt av Mass Effect 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spilte faktisk litt Mass Effect senest idag. Må få med meg historien en gang til, den er helt utrolig med vannvittige konsekvenser!

Vanvittig er vel å ta litt i. Man kan enten være "Paragon" eller "Renegade". Jeg kan bare huske to oppdrag som var forbeholdt den andre "siden": Et gisselredningsoppdrag (som jeg fikk som Paragon) og et piratoppdrag (som jeg ikke kunne gjennomføre fordi jeg ikke kunne gå inn i bygningen).

Lenke til kommentar

Det er også bekreftet at man kan loade inn sin gamle save og fortsette der den slapp

så trur det lønner seg sikker å redde de Ranchi folka og ikke drepe Wrex, er også rykter at ett sted må man fighte ganske mange folk og hvis man redda ranchi folka i enern kommer de å hjelper deg, hvis ikke er du alene.

De har også bekreftet flere karakterer å velge mellom å ha med i teamet og flere ailen romanser.

“We’ve always said that Mass Effect is a trilogy and in Mass Effect 2 it’s further exploration into what’s happening with the reapers and what’s happening with the human race as it kind of emerges into the galaxy and is now kind of more conspicuous to all of this danger that’s out there.”

De sa også noe om at den teasern de slapp der det står at John Shepard er killed in action er alt en del av storyn. Gleder meg :D

Lenke til kommentar
Mens gamer.no enda ikke har fått videofunksjonen tilbake, har samarbeidspartner Dagbladet sin i behold: http://www.dagbladet.no/2009/03/29/kultur/...-spill/5518560/

 

Artikkelen er levert av gamer.no, så det kan vel knapperst regnes for høyforræderi å linke til den.

Selvsagt helt i orden å lenke til andres videoer når vi ikke har et system for å vise dem selv. Det tar tid å lage robuste videoløsninger, og det er ikke noe vi har hatt anledning til å prioritere enda. Men som dere ser er det fremskritt på nye Gamer.no hele tiden, og på et tidspunkt vil også videoer være en del av tjenesten vår, som før :-)

Lenke til kommentar

Berre for å vere sikker, ein kan loade gamle saver, men det er då berre historien du skapte som blir med vidare? Karakteren John Shepard er ikkje ein du skal styre i ME2? Eg håper faktisk ein startar frå scratch igjen med karaterbygginga. Synest det er rart å begynne eit nytt spel og vere høg level frå starten av.

 

Gleder meg stort. Lite å klage på i einaren, sjølv om eg kunne tenkt litt slakkare tøylar når det gjeld kva du har lov til og ikkje lov til.

Lenke til kommentar

Jeg ser jo helst at når de først gir deg muligheten til å loade inn ditt gamle save, at man kan spille Sheperd videre og utvikle bedre personlige forhold til lag kameratene dine, fortsette gamle romanser og andre historier som måtte ligge der. Det jeg ble gira på mest, etter vi fikk vite at vi kunne loade gammelt save. Men men vi får se.

 

Offtopic:

Btw fikk dere en titt på Dragons Age origin på GDC?:)

Lenke til kommentar
Mens gamer.no enda ikke har fått videofunksjonen tilbake, har samarbeidspartner Dagbladet sin i behold: http://www.dagbladet.no/2009/03/29/kultur/...-spill/5518560/

 

Artikkelen er levert av gamer.no, så det kan vel knapperst regnes for høyforræderi å linke til den.

Selvsagt helt i orden å lenke til andres videoer når vi ikke har et system for å vise dem selv. Det tar tid å lage robuste videoløsninger, og det er ikke noe vi har hatt anledning til å prioritere enda. Men som dere ser er det fremskritt på nye Gamer.no hele tiden, og på et tidspunkt vil også videoer være en del av tjenesten vår, som før :-)

 

Dere satt jo sammen en fullt brukbar nettside i løpet av en uke og fikk vel opp et forum like etter det. Jeg synes det er verdt en 1. plass jeg!

Lenke til kommentar

Regner med at man begynner på en lav level (og mister våpen og rustning) når man henter sin gamle Shepard. Blir litt rart å begynne et spill på level 50 med masse bra utstyr. Samtidig forsvinner jo litt av poenget dersom man mister alt man har opparbeidet.

 

Hmm, lurer på hvordan de kommer til å gjøre dette..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...