Soffelol Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 (endret) Jeg har spilt WoW ganske lenge og er veldig lei av det, jeg vurderer å begynne med et nytt spill. Er det noen som har noen forslag på et bra MMORPG jeg burde begynne med? EDIT Jeg har bestemt meg for å gå for Warhammer Online. Det jeg lurer på er om det koster noe i måneden eller noe sånt? Endret 14. mars 2009 av Soffe
Haunts Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 Name your needs. Hva er du ute etter i et mmo? Eller er du åpen for absolutt hva som helst?
StorPeder Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 Du kan jo benytte sjansen nå som EVE Online endelig er å få tak på på fysisk disk? Kom vel endel oppdateringer i samme slengen. Ellers har det skjedd mye bra i AoC siden release. Lotr Online begynner forresten å se litt spennende ut igjen. Har hørt mye positivt om Mines of Moria- tillegget!
Stifi Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 (endret) Darkfall NOT Endret 14. mars 2009 av Stifi
LarZen Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 Darkfall NOT Darkfail Men fra spøk til revolver.. Endel er allerede nevnt, Age of Conan er jo blitt ganske så bra siden det så dagens lys og er absolutt verdt en titt idag. Men sån egentlig er det ike ute noe pr dags dato som er spesielt bra eller har mye eller noe nevnverdig bra med seg om jeg skal sammenligne med World of Warcraft. Warhammer Online har free trail for tiden og er et fint alternativ om du vil ha "litt" wow setting men mer fokus på pvp biten. Markedet er egentlig i behov for noen nye bra mmorpg spill....
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 Tested ut WAR idag med trail. Overraskende morro å spille som Wich Hunter. Part pirat/VanHelsing/Rouge classe som rett og slett bare er stilig. WAR er og blir et pvp spill, men det plager egentlig ikke meg. Det at du kan lvl opp kun ved pvp er en fin ting...
Haunts Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Warhammer har månedtlig avgift akkurat som WoW og diverse andre kjente mmo'er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå