Gå til innhold

Hvilket retrospill kjøpte du idag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte i dag noen PSOne spill:

 

- Alone in the dark: The new nightmare

- Die hard: triology

- Hidden and dangerous

 

Kjøpte dem fordi jeg har lest mye godt om dem, og følte det var interessante spill!

Fikk alle til litt over en hundrelapp og alle spillene var i fin stand! En fin fangst :)

 

 

 

 

****sigle-sigle, hidden and dangerous er jo bare så fett, hvorfor lager de ikke mer av de spillene. Synes det har vært et av de kuleste spillene jeg noen gang har prøvd, med tanke på gameplay og sånn. Det var alltid skikkelig morsomt og måtte planlegge hvilket utstyr du skulle ha med deg, hvem som skulle bære det også videre..

 

arma som er den ekte oppfølgeren er jo tilgjengelig både i 1er og 2er nå.. hidden and dangerous 2 kommer vel i slutten av sommeren. selv ble det nettopp theme hospital (gøy med den skjulte sykdommen pregnancy) og the movies. kjøpte begge på siba kvadrat(jobber der) begge til pc

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Kjøpte meg Wizard's War Chest fra eBay. Hvorfor? Fordi den inneholder en samling av knakende gode rpg/strategi-titler, pluss at CD-en til mitt originale Evil Islands jeg kjøpte tilbake rundt milleniumet har forsvunnet.

 

box-l.jpg

 

...og neste på lista er Goblins 3: Quest CD-versjon :D (gitt at jeg vinner auksjonen då.)

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9018234
...og neste på lista er Goblins 3: Quest CD-versjon :D (gitt at jeg vinner auksjonen då.)

 

En stund siden jeg fikk det, men it's in box! Hvorfor? Digger Gobliiins-serien mer en alt annet, fantastisk eventyrserie.

 

goblins3-box1.jpg

 

:D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

****sigle-sigle, hidden and dangerous er jo bare så fett, hvorfor lager de ikke mer av de spillene. Synes det har vært et av de kuleste spillene jeg noen gang har prøvd, med tanke på gameplay og sånn. Det var alltid skikkelig morsomt og måtte planlegge hvilket utstyr du skulle ha med deg, hvem som skulle bære det også videre..

hidden and dangerous 2 kommer vel i slutten av sommeren.

Nei, det kom ut for fem år siden. Les mer på Wikipedia. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

****sigle-sigle, hidden and dangerous er jo bare så fett, hvorfor lager de ikke mer av de spillene. Synes det har vært et av de kuleste spillene jeg noen gang har prøvd, med tanke på gameplay og sånn. Det var alltid skikkelig morsomt og måtte planlegge hvilket utstyr du skulle ha med deg, hvem som skulle bære det også videre..

hidden and dangerous 2 kommer vel i slutten av sommeren.

Nei, det kom ut for fem år siden. Les mer på Wikipedia. :)

 

Kanskje Operation Flashpoint 2 han mener :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ikke idag, men 3-4 dager siden gikk jeg amok på ebay!

kjøpte 1 nes/snes, kunne spille begge deler, og bruke snes kontroller! og følgende spill

 

NES: SMB 1,2 & 3, Tiny toons, Castlevania

SNES: LoZ link to the past, Street fighter, Super mario world, Illusion of gaia

 

og hvorfor? Fordi jeg har fått N64 spill samlingen min med alle de jeg vil ha (ikke SM 64, men har det på wii'en og ds'n) så da var det på tide å kjøpe inn de jeg trenger på NES og snes! blir nok Zelda 1 & 2 også, Super Mario RPG og Chrono trigger etterhvert! ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...