Gå til innhold

Hvilket retrospill kjøpte du idag?


Anbefalte innlegg

Trådens tittel og ingress gjør vel stort sett hele jobben for meg, så jeg tror ikke noen videre forklaring er nødvendig.

 

Idag ramla jeg innom Gamestop i arbeidstiden min. Optimistisk leta jeg etter Resident Evil 2 til Gamecube. Realistisk innså jeg at Gamestop ikke hadde det. Planen er å runde så mange Resi-spill som mulig før fredagen er over meg. Fant derimot Resident Evil 0 til 169. En pris som akkurat var hyggelig nok til at jeg valgte å kjøpe det NOK EN GANG. Samtidig bladde jeg gjennom den magre - men allikevel imponerende store - PSX-kolleksjonen i butikken. Final Fantasy 8 var fristende til 99 kroner, selv om jeg har et eksemplar fra før. Galerians til 49 kroner var enda mer fristende. Faktisk litt for fristende (les: jeg kjøpte det). Vet ikke helt hva det er, men mener å ha hørt gode ting om et spill med en slik tittel, samtidig som spillet var hele tre discer stort, så det virket som mye spill per krone. Burde også ha scannet PS2-seksjonen etter Extermination og God of War, da jeg godt kunne tenkt meg å spille disse igjen. Kanskje også Cold Fear hadde vært aktuelt, selv om det er bitende irriterende å vite at XBox-utgaven er teknisk overlegen, når sistnevnte ikke fungerer på 360-en, og XBoxen har jeg solgt for lengst. Jaja.

 

Dagens retrokjøp får karakter 8/10

 

 

 

 

Galerians_Pal.jpg

 

residentevilsak1.jpg

 

Edit: Piktshørs

Endret av Alex WS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Idag fikk jeg Discworld 2 til PSone i posten fra Melfacion her på forumet!

 

Kjøpte det da det er et at mine tidligere adventure minner og jeg angrer til den dag idag at jeg solgt det. Det er et fint eventyrspill med masse deilig humor og jeg gleder meg veldig til å spille det igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Siste retro spill kjøp var vell Resident Evil 3 til gamecube. Forseglet fra utlandet til ca 180kr.

Endret av Slettet-o2Xgh2
Lenke til kommentar
Ble Alone in the Dark: Jack is Back til Playstation 1 idag!

aloneinthedarkjackisbacyw0.jpg

Hoi. Brillefett! Dette spillet spilte jeg da PSX var brand new shit. Husker at det var shitskummelt, og at jeg sjelden visste helt hvor og hva jeg skulle gjøre. Fett spill nonetheless, om ikke annet for stemningen i spillet, som må sies å være rimelig bisarr.

Lenke til kommentar
Hoi. Brillefett! Dette spillet spilte jeg da PSX var brand new shit. Husker at det var shitskummelt, og at jeg sjelden visste helt hvor og hva jeg skulle gjøre. Fett spill nonetheless, om ikke annet for stemningen i spillet, som må sies å være rimelig bisarr.

 

Jeg tror ikke jeg spilte dette når det kom i salg...venter på det ifra England, håper det kommer den uka her :)

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gjorde gullkjøp på Gamespot. Age Of Empires Gold (dvs. I og II, med expansions til begge), Fallout I, II og Tactics og Space Quest 1-6. Jeg betalte 119 kr for hele faenskapet.

 

AoE og Fallout er gamle røvere som jeg ikke har spilt på noen år. Space Quest-serien har jeg aldri vært borti før, og det var ikke noe særlig moro heller. Pisklete pek-og-klikk spill har sin sjarm, men dette var rett og slett en kjedelig affære.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...