Gå til innhold

Hvilket retrospill kjøpte du idag?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det mest retro jeg har kjøpt de siste årene er Fire Emblem, Fire Emblem: Sacred Stones og Phantasy Star Collection til GBA. Til PS1 har jeg kjøpt Chrono Cross, Lunar: Silver Star Story Complete (spesialutgave) og Lunar: Eternal Blue.

 

Her om dagen kjøpte jeg Sega Mega Drive Ultimate Collection til PS3, med - hvis jeg husker riktig - 40 klassikere. Jeg kjøpte den mest for å kunne spille Phantasy Star-, Shining Force- og Sonic-spillene på storskjermen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Nå kjøpte jeg meg: Gothic 2, Robin Hood The legend of Sherwood, Deus Ex Complete og Kotor 2. Alle til PC. ;)

Blir dog litt irritert, kjøpte det fra playx og det står at alle er på lager, men når jeg får mailen om kjøpet så står det jaggu meg at samtlige av de ikke er på lager hos verken dem eller leverandørene... hmpf, pussig opplegg.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Her har jeg ikke postet på lenge til tross for at jeg har kjøpt mange retrospill. Helt nylig:

 

Tactics Ogre: Knight of Lodis til GBA. I slekt med TO-spillet som kom ut til PSP nylig, gameplayet virker identisk. Dette ble såvidt jeg vet kun utgitt i USA utenfor Japan.

 

Vandal Hearts til PS1. Nok et taktisk JRPG og et av de første spillene som kom ut til PS1. Skal være litt av en klassiker innenfor sjangeren. Kjøpte den amerikanske utgaven for å spare penger.

 

Suikoden 1 og 2 til PS1. To av de beste JRPGene noensinne etter min mening, blant mine topp 3 spill rett bak Final Fantasy VII. Dette er igjen amerikanske utgaver; jeg eier allerede PAL-utgavene, men disse er så sjeldne og i så perfekt stand at jeg ikke har lyst til å slite på dem, dessuten er det alltid greit med ekstra kopier av favorittene.

 

Mega Man Anniversery Collection og Mega Man X Collection til PS2: To fantastiske samlepakker som kun kom ut i USA utenfor Japan. Førstnevnte samler Mega Man 1-6 som kom ut på NES (pluss noe ekstra), den andre samler Mega Man X til X6, hvorav de tre første originalt kom ut til SNES og de tre siste til PS1. Det skal bli moro å se de gamle Mega Man-spillene til NES på en moderne 37" flatskjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...