Gå til innhold

X-Men Origins: Wolverine - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fant ingen annen tråd om dette spillet, og det kan vi ikke ha noe av!

Noen andre enn meg som virkelig ser fram til dette? Håper noen endelig klarer å lage et bra spill ut av en tegneserie/film. Ut i fra hva jeg har lest og sett av spillet, virker det som de virkelig er på gang. Har også lest folk som har sett 15 minutter gameplay, som sier dette virkelig ser lovende ut. Masse blod, høy intensitet og god og mye action!

Kommer 1.mai, dagen etter filmen.

IGN

IGN Hands-On

Random "preview" av 15 min gameplay

x-men-origins-wolverine-20090112100849306_640w.jpg

Endret av Lassi3
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det virkelig ingen andre som ser fram til dette? Tror virkelig dette spillet kommer til å bli en av de absolutt største overraskelsene i år.

Det ligger mange videoer med litt gameplay og info fra utviklerne på sider som IGN eller Gamespot. Feks Video

Endret av Lassi3
Skrevet

Hadde faktisk glemt dette litt, men tror nok jeg kommer til å kjøpe det.

Har fått øynene opp for tegneserier i det siste! Dog i film og spillform :p

Skrevet

De snakket om dette under sist Invisible Walls på gametrailers, og de har kjempetro på spillet. Med klare inspirasjonskilder som God of War og Ninja Gaiden, burde det falle i smak for meg hvis de får til vanskelighetsgrad og hastigheten på det :) Og det blir visstnok svært blodig, sånt liker vi :)

Skrevet

Skal jeg dømme utifra de gameplayfilmene jeg har sett så ser det lovende ut, tror dette kan bli det beste lisensspillet med Wolverine!

Miljøene så iallefall frodige og kule ut, gleder meg til denne, og aller mest til filmen! :-D

Skrevet
Hvorfor skal absolutt alle spill ha Origins, Evolution og slikt i navnet? Det er mye som går igjen. :huh:

Hvorfor ikke X-men: Awesome?

Fordi dette er historien om hvordan Wolverine ble som han er. Origin = opprinnelse.

Skrevet
Hvorfor skal absolutt alle spill ha Origins, Evolution og slikt i navnet? Det er mye som går igjen. :huh:

Hvorfor ikke X-men: Awesome?

Fordi det handler om wolverine før han ble med i x-men

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Har ikke sett noe til dette, men spilte de forrige Wolverine spillene til jeg nesten døde. Spennende saker mandror .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...