Lassi3 Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 (endret) Fant ingen annen tråd om dette spillet, og det kan vi ikke ha noe av! Noen andre enn meg som virkelig ser fram til dette? Håper noen endelig klarer å lage et bra spill ut av en tegneserie/film. Ut i fra hva jeg har lest og sett av spillet, virker det som de virkelig er på gang. Har også lest folk som har sett 15 minutter gameplay, som sier dette virkelig ser lovende ut. Masse blod, høy intensitet og god og mye action! Kommer 1.mai, dagen etter filmen. IGN IGN Hands-On Random "preview" av 15 min gameplay Endret 15. april 2009 av Lassi3
Lassi3 Skrevet 12. april 2009 Forfatter Skrevet 12. april 2009 (endret) Er det virkelig ingen andre som ser fram til dette? Tror virkelig dette spillet kommer til å bli en av de absolutt største overraskelsene i år. Det ligger mange videoer med litt gameplay og info fra utviklerne på sider som IGN eller Gamespot. Feks Video Endret 12. april 2009 av Lassi3
AltF4 Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Hadde faktisk glemt dette litt, men tror nok jeg kommer til å kjøpe det. Har fått øynene opp for tegneserier i det siste! Dog i film og spillform
Exia Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Om det blir som filmen kommer det til å bli bra ihvertfall
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 De snakket om dette under sist Invisible Walls på gametrailers, og de har kjempetro på spillet. Med klare inspirasjonskilder som God of War og Ninja Gaiden, burde det falle i smak for meg hvis de får til vanskelighetsgrad og hastigheten på det Og det blir visstnok svært blodig, sånt liker vi
Amored Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Gleder meg virkelig til dette Er faktisk det eneste spillet jeg gidder å betale fullpris for denne måneden.
lonnj89 Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Spillet skal jeg ikke ha, men filmen skal jeg se
Sersjant SEGA Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Skal jeg dømme utifra de gameplayfilmene jeg har sett så ser det lovende ut, tror dette kan bli det beste lisensspillet med Wolverine! Miljøene så iallefall frodige og kule ut, gleder meg til denne, og aller mest til filmen! :-D
Wartom_InnleggNO Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Hvorfor skal absolutt alle spill ha Origins, Evolution og slikt i navnet? Det er mye som går igjen. Hvorfor ikke X-men: Awesome?
Amored Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Hvorfor skal absolutt alle spill ha Origins, Evolution og slikt i navnet? Det er mye som går igjen. Hvorfor ikke X-men: Awesome? Fordi dette er historien om hvordan Wolverine ble som han er. Origin = opprinnelse.
Exia Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Hvorfor skal absolutt alle spill ha Origins, Evolution og slikt i navnet? Det er mye som går igjen. Hvorfor ikke X-men: Awesome? Fordi det handler om wolverine før han ble med i x-men
Lassi3 Skrevet 15. april 2009 Forfatter Skrevet 15. april 2009 Link til Invisible Walls, fra Gametrailers, hvor de snakker en del om spillet. Litt ut i programmet.. Invisible Walls
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Har ikke sett noe til dette, men spilte de forrige Wolverine spillene til jeg nesten døde. Spennende saker mandror .
AltF4 Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Hvorfor ikke X-men: Awesome? Fordi alt med X-Men er jo awsome, så tittelen er ikke dekkende nok.
Wartom_InnleggNO Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Hvorfor ikke X-men: Awesome? Fordi alt med X-Men er jo awsome, så tittelen er ikke dekkende nok. Jeg kjøper den.
Lassi3 Skrevet 15. april 2009 Forfatter Skrevet 15. april 2009 Er det satt noen release date? Les første post. (1.mai)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå