Gå til innhold

Turn Based RPG spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en fan av turn based rpg spill, noe man ikke akkurat finner mange av for tiden. Jeg lurte på om dere hadde neon forslag til noen bra spill. Spill som har lignende battle system som det jeg leter etter:

Chrono Trigger

Final Fantasy X

Super Mario RPG

PS: Grafikk er av liten betydning, super nintendo eller nyere jeg hovedsaklig tenker på, men imo så ser det mye bedre ut med snes grafikk enn feks ps1 3d.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Gledelig å se at flere enn meg som er fan av turn based RPGs.

Her har du noen (gode) forslag:

Lost Odyssey på Xbox360 (anbefaler dette STERKT!)

Alle Final Fantasy spillene, tror kanskje du vil like FF9 best.

Infinite Undiscovery på Xbox360, dette er et elsk/hat spill, ettersom mange synst det er utrolig dritt, mens andre lett overser etpar feil som dårlig/fraværende lipsync osv og virkelig nyter eventyret som blir fortalt.

Xenogears på PS1, dette finst ikke i europa enda så du må enten ha emulator av et slag, eller ha en chippa ps1 som kan spille spill fra USA. Dette er det beste spillet jeg noensinne har vært bort i, og har du muligheten til å spille dette, vil du IKKE angre.

Kunne sikkert lista flere spill, men dette får holde nå...

Lykke til

Skrevet

Alle FF spillene er til å anbefale, Golden Sun kan også vere til å anbefale :D, selv om d kanskje er litt nostalgia i bildet her...

Skrevet

Kva med Penny Arcades episodebaserte spel. Koste meg veldig med On the Rain-Slick Precipice of Darkness. Riktignok av den litt tøysete typen, men veldig moro.

Skrevet

Støtter forslaget om Fallout. Fallout og Baldurs gate serien er det beste du får av Vestlige Turn based rpg. Selv liker jeg ikke asiatiske rpg'r, men ut i fra hva du skrev du likte så kan det nok hende forlagene fra de andre her passer best for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...