Bjoolz Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Hei, jeg er en fan av turn based rpg spill, noe man ikke akkurat finner mange av for tiden. Jeg lurte på om dere hadde neon forslag til noen bra spill. Spill som har lignende battle system som det jeg leter etter: Chrono Trigger Final Fantasy X Super Mario RPG PS: Grafikk er av liten betydning, super nintendo eller nyere jeg hovedsaklig tenker på, men imo så ser det mye bedre ut med snes grafikk enn feks ps1 3d.
Exia Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Du har jo et mmo. Atlantica Online. Er ganske likt FF X. Jeg liker det, og spiller det selv.
Bjoolz Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Skrevet 3. mars 2009 Ser hovedsaklig etter et single player rpg spill, men takk for forslaget
sirkrelian Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Hei! Gledelig å se at flere enn meg som er fan av turn based RPGs. Her har du noen (gode) forslag: Lost Odyssey på Xbox360 (anbefaler dette STERKT!) Alle Final Fantasy spillene, tror kanskje du vil like FF9 best. Infinite Undiscovery på Xbox360, dette er et elsk/hat spill, ettersom mange synst det er utrolig dritt, mens andre lett overser etpar feil som dårlig/fraværende lipsync osv og virkelig nyter eventyret som blir fortalt. Xenogears på PS1, dette finst ikke i europa enda så du må enten ha emulator av et slag, eller ha en chippa ps1 som kan spille spill fra USA. Dette er det beste spillet jeg noensinne har vært bort i, og har du muligheten til å spille dette, vil du IKKE angre. Kunne sikkert lista flere spill, men dette får holde nå... Lykke til
Exia Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Da er du nødt til å prøve Lost Odyssey. Knall bra turnbased rpg, eksklusivt til 360
Bloodlines Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Fallout og Fallout 2 er turn based. Veldig bra spill de syntes jeg da
Statuen Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Alle FF spillene er til å anbefale, Golden Sun kan også vere til å anbefale , selv om d kanskje er litt nostalgia i bildet her...
Krøllalfa99 Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Går Heroes of might and magic under denne kategorien?
Papillon_InnleggNO Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Likte veldig godt Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King til PS2. Ellers har jo Sega Megadrive collection, som bl.a. inneholder Phantasy Star IV, nettopp kommet til PS3 og XBOX360.
ShampooMacTavish Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Støtter Lost Odyssey. Turn-based RPG's er for det meste JRPG's (Japanse RPG), forresten. Og jo, det er ganske mange av dem for tiden
mynock Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Kva med Penny Arcades episodebaserte spel. Koste meg veldig med On the Rain-Slick Precipice of Darkness. Riktignok av den litt tøysete typen, men veldig moro.
havchr Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 gba, golden sun-spillene, pokemon. 360, lost odessy final-fantasy-spillene alt er vel blitt sagt før egentlig.
GrinderX9 Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Støtter forslaget om Fallout. Fallout og Baldurs gate serien er det beste du får av Vestlige Turn based rpg. Selv liker jeg ikke asiatiske rpg'r, men ut i fra hva du skrev du likte så kan det nok hende forlagene fra de andre her passer best for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå