Gå til innhold

tv-serie poll


TV SERIE POLL!  

  1. 1. Hvilken tv-serie syns DU er den beste?

    • The simpsons
      39
    • Futurama
      25
    • The Wire
      13
    • Kongen av Queens
      25
    • Med hjarte på rette staden (lol)
      11
    • Scrubs
      39
    • Heroes
      25
    • House
      32
    • Chuck
      18
    • Doctor who
      7
    • Oz
      10
    • Dexter
      24
    • Lost
      24
    • X-Files
      11
    • How I met your mother
      14
    • Fringe
      9
    • Prison break
      24
    • The Sopranos
      13
    • Family Guy
      37
    • Band of brothers
      36


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som husker den geniale serien Night Rider med David Hasselhoff? Satt våken om natten husker jeg å så på da jeg var liten pjokk. Kitt som bilen het var jo helt enorm på den tiden. Fantastisk. Lurer på å kjøpe sesong 1 av den og bringe gode minner tilbake :)

 

Edit: Og der var den bestilt. 89,- for sesong 1 på dvdhuset.no :)

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
Jeg har fulgt med på mange forskjellige TV-serier opp gjennom årene, men av alle så er det Med Hjartet På Rette Staden som aldri blir kjedelig :)

Enig! :love:

Vel, er jo litt kjipt nå som karakterer forsvinner oftere. Møtte forresten Peter Benson når jeg var i London for snart to måneder siden, han er akkurat som på serien :lol:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Hvem husker ikke den. :love:

 

Jeg husker den ikke..

 

Btw, anbefaler "Lie To Me" Helt genial serie som fokuserer på trekk i ansiktet / kroppsbevegelser når man lyver. Litt snev av CSI inspirasjon, bare uten dårlige skuespillere og alt som heter futuristisk teknologi. Ikke en dokuserie.

Lenke til kommentar

Av alternativene i pollen ble mine stemmer gitt til:

- Med hjartet på rette staden

- Heroes

- How I met your mother

 

Følger i tillegg sporadisk med på disse seriene som også ville fått en stemme om de hadde vært i pollen: (ser de som sammenhengende sesonger når de er tilgjengelige)

- The Big Bang Theory

- Kyle XY

- Ghost Whisperer

- Stargate Atlantis

- Smallville

- Supernatural

- Criminal Minds

 

En som bør være i pollen, som jeg desverre ikke ville stemt på:

- Mac Guyver

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg nekter å stemme før jeg kan legge til Battlestar Galactica og Top Gear til å komplimentere Band of Brothers, eller til hver person kun får én stemme, slik at jeg kan stemme på Band of Brothers uten å tenke på det som er nest best.

Endret av Materie
Lenke til kommentar

Min hellige treenighet er Simpsons, Futurama og South Park. I hvorfor i %&¤#¤&%!!! kunne man ikke stemme på South Park?

 

Min stemme gikk til Futurama, men når jeg tenkte litt over det, burde den ha gått til Twin Peaks. Andre ting jeg ser på er Pushing Daisies, Fringe, Doctor Who, Torchwood, Scrubs og Riget.

Lenke til kommentar
Go go Fringe ^^ Dumt at ikke 24 er på listen og syntes du bør fjerne (lol) fra, fra hjarte på rette staden ettersom det er smak og behag.

 

Begge Stargate seriene er jo vært å ha med også selv om begge er slutt.

 

Enig i det du sier der. Med Hjartet På Rette Staden er en fantastisk trivelig serie, og 24 burde helt klart være med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...