Gå til innhold

tv-serie poll


TV SERIE POLL!  

  1. 1. Hvilken tv-serie syns DU er den beste?

    • The simpsons
      39
    • Futurama
      25
    • The Wire
      13
    • Kongen av Queens
      25
    • Med hjarte på rette staden (lol)
      11
    • Scrubs
      39
    • Heroes
      25
    • House
      32
    • Chuck
      18
    • Doctor who
      7
    • Oz
      10
    • Dexter
      24
    • Lost
      24
    • X-Files
      11
    • How I met your mother
      14
    • Fringe
      9
    • Prison break
      24
    • The Sopranos
      13
    • Family Guy
      37
    • Band of brothers
      36


Anbefalte innlegg

House er uten tvil det beste, med Family Guy, Simpsons og Family Guy etter det.

House er konge! Like spennende hver gang.

 

Jepp, har sett sesong 1 og 4 på nettet, 2 og 3 på film og ser sesong 5 på Canal Plus no for tida. Liker best sesong 4, men sesong 1 og 5 er veldig gode dei også(liker ikkje sesong 2 spesielt godt)

 

Hvordan klarer 19 personer å stemme på kongen av queens? Herregud. latterlig serie.. Beste serie gjennom tidene er uten tvil (jeg snakker NULL tvil) er THE WIRE.. Etter det kommer Band of brothers og Californication (hvor er den forresten) soleklart på 2 og 3..

 

Mye søpleserier på den lista der. Seriøst!

 

Kongen av Queens er ikkje så ille, ganske morosam.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan klarer 19 personer å stemme på kongen av queens? Herregud. latterlig serie.. Beste serie gjennom tidene er uten tvil (jeg snakker NULL tvil) er THE WIRE.. Etter det kommer Band of brothers og Californication (hvor er den forresten) soleklart på 2 og 3..

 

Mye søpleserier på den lista der. Seriøst!

KaQ er den beste komedie serien noen gang laget..har alle episodene på pcen, blir aldri lei av å se på de :D

Endret av Amaranth
Lenke til kommentar
Savnet Seinfeld :{

 

Jeg også, men man kan ikke få alt i verden <_<

 

Hvor er Two and a Half Men?

 

Kanskje ikke min favorittserie, men jeg synes den serien fortjener en plass på listen.

Det gjør forsåvidt også Friends. Veldig rart at den ikke er her.

 

TAAHM og Friends MÅ komme i pollen! aneHD, såpass klarer du!

Lenke til kommentar

Er nok C.S.I som er Favoritten :)

 

Ser og på Cops på viasat4, Filmer Politiet i Usa på jobb, knall tøff Reality serie!

Ser og ein del på Mythbusters, Dirty jobs ( Discovery Channel )

 

Ser litt på Lost og, men synest serien har blitt dratt for langt, dei har gjort samme feil som X-files gjorde..

Lenke til kommentar

Det handler ikke om hvem som har rett og galt, og om hvem som vinner diskusjonen. Et diskusjonsforum handler om brukernes meninger og erfaringer. Om det er X antall personer som like serie X kan man jo ikke si at de tar feil fordi mange andre liker serien? Om det hadde vært slik det fungerte ville det ikke eksistert foraer, men kun Wikipediasider :)

Lenke til kommentar

Kun jeg som elsker Jericho her?

 

Plukket opp sesong en og to billig på Play på nyåret og fatter ikke åssen denne serien har sluppet under radaren min. Utrolig feet story, karakterer man blir glad i og en (iallefall for meg) helt ny setting for en serie. Håper på en sesong 3, eller iallefall en film/mini-serie, selv om jeg tviler på det kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...