Gå til innhold

Spill vi vil se igjen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det Survival spillet virket som et skikkelig kult konsept, hadde nok som det står i artikkelen vært drit kult med en grafikk og spillmotor på høyde med crysis. ;)

Skrevet (endret)

Vil ha remake Populous 2, Syndicate og Powermonger og Wings!

Alle spilt til døde på min gamle Amiga.

EDIT: Når det gjelder survival spill ønsker jeg meg en skikkelig remake av Robinson's Requiem!

Endret av Kaptein_S
Skrevet

Skulle gjerne høyrt frå "Uncharted Waters 2: New Horizon" som var på super nintendo i sin tid (ikkje at eg hadde det då)

Noke av det beste eg har spelt :)

Skrevet
Hva med FFVII? Selv om jeg nå har en god del igjen til slutten hadde ikke jeg sagt nei til en heftig stor remake...

For å være helt ærlig er ikke FFVII "gammelt nok" til å trenge eller for den saks skyld fortjene en remake. FFVII er evig godt nok slik som det er. EoD.

Skrevet

Gi meg Police Quest,Space Quest,King Quest,Quest for Glory,Larry Suit Laffer,The Dig,The Monkey Island,Loom etc etc.

Det er noen av tidenes beste adventure spill, ingen nye spill er i nærheten engang.

Skrevet

JA til Hunter og Stunt Car Racer. IK+ hadde ikke funket like fint i dag... for forenklet.

Men når man først nevner Hunter kan man like godt ønske seg Midwinter 2: Flames of Freedom som har mye til felles men som også er dypere og spilles i første person.

Og SYNDICATE har blitt glemt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...