Gå til innhold

Anmeldelse: Street Fighter IV (X360/PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sier meg lett enig i karakteren, eneste jeg har å pirke på er at jeg synes filmene før og etter man runner spillet er utrolig jalla! jeg har ikke noe imot at det er anime, synes bare de er laga korte og kjipe og viser alt for lite story.

 

introen er derimot helt sinnsykt rå. hadde de laget noen endings med sånne kamp sekvenser hadde det vært en fryd å runne spillet gang på gang:)

 

 

har ikke testet online enda siden nettet hjemme er variabelt men jeg blir utfordra i ett sett om jeg skrur på den funksjonen så tydelig mange som koser seg allerede:P

Endret av zell
Lenke til kommentar

Dette spillet har jeg ventet på i godt over 10 år. Det er herlig å se at Capcom ikke har falt for fristelsen til å trykke inn alskens fjollete 20-trykkscomboer (selv om jeg er litt skeptisk til revenge). Det som gjorde SF 2 så utrolig bra var at det fantes en utvei ut av alt, og at du var doomed om du bommet på en knapp. (Dragon Punch istedenfor Dragon Ball, anyone? )

 

Fikk reservert en Collectors Edition (PS3) i dag, og kan plukke den opp på fredag klokken 10. :)

 

Forøvrig en nydelig anmeldelse, Øystein!

Lenke til kommentar

Synest dette var uhorvelig vanskeligt. Jeg har tapt mot C.Viper i sikkert en time nå som Ken på medium vanskelighets grad.

 

Jeg synest det er lettest å sitte med kontrollen på (ene) fanget når jeg spiller slike spill, men da kommer jeg støtt og stadig borti de utrolig irriterende R2 og L2 som mildt sagt sitter på undersiden av PS3 kontrollen. ARGH! Fikk snabla lyst å file bort den nederste delen av de knappene.

Etter å ha ødelagt hendene mine med snømåking og SF IV så har jeg nesten konkludert med at PS3 kontrollen er søppel. :rolleyes:

 

RAAAGE! :angry:

 

Synest spillet er bra, men tror jeg må ha meg en sånn madcatz kontroller eller den fjøla som er enda større. :)

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...