Laland Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Redigerte og fjernet noen innlegg som gikk på diskusjon om enkeltbrukere. Reaksjoner på moderering taes på PM. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Nice bil Lakus.. De var jo drit fet. Likte best den med hvitt og litt rødt. Endret 27. september 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Skal litt senere i kveld gi konkurransen som pågår en siste sjangs, men det er enkelte her inne som er et hakk og 2 over meg når det kommer til selve kjøringen så det spørs. Kjente det irriterte litt da du Gaz som lå litt bak meg plutselig klarte 1 sek raskere en meg. En skulle ikke tro at det ene sekundet skulle være noe problem, men damn det har mye å si.. :oHehe! Blei ein del rundar, og berre terpe å terpe. Få maks utgangshastighet utav svingen etc! :-D Eg skal køyre litt til eg og ikveld før me konkluderar! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Yes, etter 34 runder kom ny bestetid med Porschen! 59:692 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Yes, etter 34 runder kom ny bestetid med Porschen! 59:692 holy hell !! :o kjøyre du meg noke hjelpemiddel saddlefall? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Nope, alle assists av, ghost av etter 18 runder Kjører med kontroller. edit: Autoclutch er vel regnet som en assist, har den på. Er jo bortimot umulig å gire å bremse ned når man må clutche med right bumper også.. Endret 27. september 2009 av Saddlefall Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Nope, alle assists av, ghost av etter 18 runder Kjører med kontroller. edit: Autoclutch er vel regnet som en assist, har den på. Er jo bortimot umulig å gire å bremse ned når man må clutche med right bumper også.. aha...eg viste ikkje at det gjekk an å klutsje men det har eg ikkje nok fingre til blir uansett ein fingergymnastikk utan like! Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Yes, etter 34 runder kom ny bestetid med Porschen! 59:692 Faen, tror jeg har 59:732 eller noe sånn :/ Har kjørt totimers løp i gokart i dag, så får sette inn støtet i kveldstimene før konkurransen er ferdig Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Ohh.. du får ha lykke til da.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Jeg har lyst til å få alle achievementene i FM2 før jeg starter på 3-ern. Så er det noen her som har en Panoz #51? Skjul Dette er den eneste bilen jeg mangler før jeg får achievementen med å ha alle bilene, men denne bilen er låst og det ligger ingen ute i auksjonshuset Hvis noen har den hadde det vært kjempefint om du kunne sendt den så jeg fikk achievementen, så kunne jeg sendt den tilbake etter at jeg hadde fått den. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Æææ, ti minutter på å sette bestetid! ;D EDIT: 59:641! Endret 27. september 2009 av AndreKK Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Neei! Jaja.. gg Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Balle. Glemte denne litt vekk i farta jeg. Jaja, tror egentlig ikke jeg kunne presset det så mye lenger ned.. Havner jeg blant de 10 beste er jeg ihvertfall fornøyd, for da er jeg ihvertfall sånn midt på treet! Venter spent på resultater! Endret 27. september 2009 av Frode Lenke til kommentar
Northland Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Jeg kjørte som om livet sto på spill i slutten, men klarte ikke få ned tiden mer en noen tusendeler. JAJA.. Kudos til dere som kom under 1.02sek.. jeg klarte det ikke.. Siste runde var vell 1.02.038 eller noe. Gleder meg til vi kan konkurrere bil mot bil istede for tid mot tid! Så at første plassen er nede i 57sek nå, det er bare helt sykt egentlig.. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Og resultata er ute! http://forzanorway.net/?p=115 Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 AndreKK skrives i ett ord Godt gjort LoneGoat Trodde jeg var ganske sikker etter å ha slått Saddlefall med noen hundredeler.. Vi må ha kunkurranser med R1-biler en gang! Da skal jeg vinne Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Grattis til vinnerene! B) Fornøyd med tidene mine også. Selv om jeg hadde likt bedre pallplass... Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Hvor kom du fra LoneGoat667?! Gratulerer! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Grattis te vinnar og topp 5 gjengen og kudos til gaz for eit artig arrangement Ser fram til å kjøyre head to head mot dykk Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Må man ha ratt og pedaler for å melde seg på disse konkuransene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå