Gå til innhold

Gamer.no: Videoanmeldelser


Anbefalte innlegg

Ikke at det de artiklene og anmeldelsene dere har/hadde er gode nok - det er de så absolutt! Men det blir en ekstra dimensjon hvis man får et audiovisuelt inntrykk, og det er sågodt som ingen i det norske markedet som gjør dette per idag. Man trenger selvfølgelig ikke anmelde titler over en lav sko på video, men de største og mest ettertraktede titlene alà GoW, Killzone, God of War osv som er episke og ekstremt grafisk sterke kan det jo være interessant å se deres meninger, blandet med faktisk grafikk.

 

I tillegg er det selvfølgelig hyggelig med trailere, intervjuer osv. En tjeneste lignende den Gamepad (tidliger Gameroobie) har, hadde vært bortimot perfekt rent designmessig. Gamepad Videoseksjon.

 

Uansett, lykke til med videre utvikling!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis dere kommer med videoanmeldelser; ikke gjør som Amobil og gå helt Tv2 Hjelper Deg! Amobil har satset på en flashy bakgrunn og snakker så utrolig oversimplifiert om produktene! Skal dere ta noen som et eksempel, bruk IGN. Der oppsummerer de anmeldelsen med klipp fra spillet, og det står vannvittig pent iforhold til anmeldelsene som er skrevet. Pass dere for å gå helt Gametrailers; da blir det færre som leser anmeldelsene deres. Men en mellomting hadde vært utrolig stilig! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå blir det vel enda viktigere å få opp noe sånt i og med at Hardware-nettverkets nye spillside har offentliggjort at de vil begynne med spillanmeldelser, noe jeg tror kan være avgjørende for hvilken spillside folk velger å "henge på".

 

Av andre sentrale tjenester kan vi nevne videoseksjonen som vi vil satse sterkt på fremover. Nærmere bestemt vil vi produsere videoanmeldelser av spill, og jobber i disse dager med å sette opp vårt eget TV-studio til formålet.
Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Nå blir det vel enda viktigere å få opp noe sånt i og med at Hardware-nettverkets nye spillside har offentliggjort at de vil begynne med spillanmeldelser, noe jeg tror kan være avgjørende for hvilken spillside folk velger å "henge på".

 

Av andre sentrale tjenester kan vi nevne videoseksjonen som vi vil satse sterkt på fremover. Nærmere bestemt vil vi produsere videoanmeldelser av spill, og jobber i disse dager med å sette opp vårt eget TV-studio til formålet.

Vi syns det er sprekt og tøft av Spillverket.no å satse på videoanmeldelser av spill så raskt, men for vår del er det ikke mulig å bruke ressurser på dette nå. Vi kommer til å fokusere på fortsatt bred, fyldig og hyppig tekstlig dekning av spill og spillbransjen, samtidig som vi bygger opp Gamer.no på nytt med alle de tjenestene leserne var vant med før bruddet med Edda Media. Så får vi se hva vi kan få til deretter :-)

 

Men dette er bare fordel for brukeren, som får to spillsider med forskjellig fokus, og som dermed utfyller hverandre. Bedre blir det ikke :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Videoanmeldeser er som regel underholdende, men de må ha noe kvalitet. De kan ikke bare være oppramsinger av hvilke features spillet har, og heller ikke inneholde spoilers/klipp fra scener senere i spillet. Er også kjekt hvis det er litt humor i dem.

 

Egentlig så gidder jeg som regel ikke se omtalefilmer av spill som jeg kommer til å kjøpe (før jeg har spilt dem ferdig selv). Prøver i alle fall å la være.

Så jeg sier jeg også vil ha videoanmelderser, men de må ha litt kvalitet dem og. De trenger kanskje ikke skille seg så ut kvalitetsmessig som tekstanmeldelsene deres gjør i forhold til andre anmeldelser, men.. ja..

Features og intervjuer er jeg veldig for :)

 

Ja, vet dere ikke har planer om dette akkurat nå, men bare sier det.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Vi syns det er sprekt og tøft av Spillverket.no å satse på videoanmeldelser av spill så raskt
Spillverk er smerten man kan oppleve etter for mange timers spilling. Visste ikke at dette fenomenet hadde sin egen hjemmeside. :)

 

Håper dere har ressurser til videoanmeldelser snart. Om ikke fullverdige anmeldelser, så videoklipp for å komplementere den skriftlige anmeldelsen

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Bruk kun folk med en god stemme, det siste jeg vil ha er en lespende, svett stemme med null innlevelse som peser inn i øret mitt. Og ikke gå i fellen hvor dere har en helt nøytral, melankolsk stemme, ha en som er litt entusiastisk. Som f.eks: "Grafikken er utrolig pen!" Ikke: "Grafikken holder høy standard.". Det blir kjedelig i lengden.

 

Men ikke la det bli for mye av det gode heller:

(ikke en anmeldelse, bare... rart)

 

Videoanmeldelser kunne vært flott, men jeg er stort sett fornøyd etter å ha lest noen relativt grundige skriftlige anmeldelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...