Gå til innhold

Bør jeg kjøpe Fallout 3 til PS3 eller PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Konsollversjoner er alltid bedre enn PC-versjoner.

 

Det kommer veldig an på. I tilfelle Fallout 3 skal PS3-versjonen være betydelig dårligere enn både PC- og Xbox360-versjonene, både når det gjelder det grafiske og når det gjelder nedlastbart innhold. For den absolutt beste sluttopplevelsen bør du satse på PC-versjonen.

 

Er de nå det? PS3 versjonen får forøvrig ikke nedlastbart innhold, slik PC- og 360-utgaven får.

 

Du slipper slike ting:

 

Tull med skjermkort og lydkort.

Nedlasting

Feilnedlasting

Feilmeldling

Lang ventetid

 

På ps3 eller 360 setter du bare disken inn og spiller.

 

Konsollversjoner av spill (inkludert Fallout 3) slipper i disse dager bare unna det første punktet på den listen, med mindre vi snakker om et Wii-spill.

Lenke til kommentar
Er de nå det? PS3 versjonen får forøvrig ikke nedlastbart innhold, slik PC- og 360-utgaven får.

 

Du slipper slike ting:

 

Tull med skjermkort og lydkort.

Nedlasting

Feilnedlasting

Feilmeldling

Lang ventetid

 

På ps3 eller 360 setter du bare disken inn og spiller.

 

Ja, du har selvsagt helt rett. Hardware-feil kan ALDRI forekomme på PS3. Du må heller aldri laste ned patcher. Ja, jeg er ironisk... At ventetidene er lengre på PC er en feilaktig påstand da dette kan variere veldig.

 

Det å si at konsollversjoner alltid er bedre enn PC-versjoner er helt feil. PC-versjoner gir som regel bedre grafikk og MYE større mulighet for modifisering. At du liker best å spille på konsoll er greit nok, det gjør jeg også, men det blir subjektivt.

 

Trådstarter: Er uansett et kjempespill, så tror du blir fornøyd uansett hvilket system du kjøper spillet til!

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Konsollversjoner er alltid bedre enn PC-versjoner.

Er vel heller omvendt.

 

Og FPS er alltid bedre på pc.

 

Jeg har selv bestilt Fallout 3 til Pc, sitter og venter på det nå.

Jeg lastet det ned ( :ph34r: ) for å sjekke om pc'en min kunne kjøre det bra, og det kunne den. Så nå har jeg bestilt det. Gjør alltid det jeg =)

Endret av ShoopDaWhoop
Lenke til kommentar
Konsollversjoner er alltid bedre enn PC-versjoner.

Er vel heller omvendt.

 

Og FPS er alltid bedre på pc.

 

Jeg har selv bestilt Fallout 3 til Pc, sitter og venter på det nå.

Jeg lastet det ned ( :ph34r: ) for å sjekke om pc'en min kunne kjøre det bra, og det kunne den. Så nå har jeg bestilt det. Gjør alltid det jeg =)

Correctomundo, bawksy. FPS skal spilles på PC. Jeg har Fallout både på konsoll og PC, og foretreller PC versjonen. Kontrollene er bedre og mer responsive, grafikken er bedre og jeg lever meg mer inn i det.

Lenke til kommentar

Vel ved å kjøpe Fallout via steam så slipper jeg igrunn noe som helst styr. Litt dyrt er det dog for tiden på steam men fortsatt mye billigere enn hva et spill på konsoll koster. Har selv ikke kjøpt spillet men gjør det når prisene faller på steam :)

 

Har ikke ps3 men xbox360, eneste spillene som jeg mener er verdt å ha der er de totalekslusive som sansynligvis aldri dukker opp på pc.

 

Ellers er anti-aliasing et must som hever opplevelsen på pc og muligheten for generelt bedre grafikk. Det er min erfaring.

 

Men er det dårlig Hardware på pc det står på så er det jo bare å kjøpe til ps3 :) Min bærebare pc er dog kraftigere enn alle konsollene ute idag. Føler ikke akkurat behovet for flere konsoller da, eller bruke mine eksisterende.

Endret av Gnomkraft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...