Gå til innhold

Noen flere som spiller settlers 2 ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen flere her som fortsatt spiller settlers 2 den orginale fra 1996 ?. Kjempe gøy :)

The Settlers 2 er et utrolig bra spill som jeg har mange, mange minner fra. Mest nevneverdig at det var mulig å kjøre flerspiller for to stk. på samme pc så lenge pcen hadde to innganger til mus. Dette var jo noen år før usb ble populært.

Selv kjører jeg også mye 10th Anniversary og det er veldig gøy, utrolig tro mot originalspillet, men ikke helt det samme likevel. Det originale spillet lar jeg "stå på hylla" da jeg husker alle problemene jeg hadde med det i XP og vil ikke se for meg hvordan vet vil oppføre seg i Vista.

Lenke til kommentar
Noen flere her som fortsatt spiller settlers 2 den orginale fra 1996 ?. Kjempe gøy :)

The Settlers 2 er et utrolig bra spill som jeg har mange, mange minner fra. Mest nevneverdig at det var mulig å kjøre flerspiller for to stk. på samme pc så lenge pcen hadde to innganger til mus. Dette var jo noen år før usb ble populært.

Selv kjører jeg også mye 10th Anniversary og det er veldig gøy, utrolig tro mot originalspillet, men ikke helt det samme likevel. Det originale spillet lar jeg "stå på hylla" da jeg husker alle problemene jeg hadde med det i XP og vil ikke se for meg hvordan vet vil oppføre seg i Vista.

 

 

Spiller det på vista selv, dos box er genialt. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet-o2Xgh2

Herlig spill, ikkje så altfor lenge siden eg spillte det faktisk.

Husker eg fikk brenne det av en venn når vi var mindre, gode tider :p

Endret av Slettet-o2Xgh2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...