Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da fikk jeg inviten min - 2 dager etter at det ble aktivert på kontoen :)

 

HURRA! Ser ut som vi er en del fra forumet nå som spiller. Kanskje få til en cup eller lignende mens vi venter på slippdato?

 

Noen av dere som spiller nå? Savner en venn. Zeox baila til fordel for HoN...

hadde lovd en kamerat å vise litt hvordan det fungerer :p. er ingen stor fan av spillet selv. hurra for windowed mode!

 

Det er for sent :cry: skaden er allerede gjort :hmm:

Endret av DagensDag
Lenke til kommentar

Sitter enda å venter.. x3

Har litt tvil på min andre konto, trur neppe de lar meg få invite på en fersk konto med bare SC1 inni seg xD

 

Det fikk jeg.

 

Kommer til å teste igjen i dag fra ca kl 17:30 - 18:00. Må teste litt 2v2 også, har stort sett blitt 1v1 hittil for min del.

 

Syntes det er jævlig bra. Beholdt feelingen fra originalen. Rasene føles veldig, veldig annerledes fra hverandre når man spiller.

 

Legg meg til da. Dag.dagensdag

 

Jeg spiller faktisk best med 2vs2

Endret av DagensDag
Lenke til kommentar

Sitter enda å venter.. x3

Har litt tvil på min andre konto, trur neppe de lar meg få invite på en fersk konto med bare SC1 inni seg xD

 

Det fikk jeg.

Da håper jeg på det beste, å ber til gud vår store herre at jeg får beta til helga :)

Lenke til kommentar

Har litt tvil på min andre konto, trur neppe de lar meg få invite på en fersk konto med bare SC1 inni seg xD

 

Jeg har aldri hatt spill med battle.net før, og hadde kun wow trial på min konto, fikk beta etter et par uker. :p

Tror fremdeles det er fordi jeg er den eneste i verden som har registrert meg med laptop med Nvidia Quadro NVS 160M.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

hjelper det å ha starcraft1 i battle.net kontoen?

har 3 kontoer nå og enda ikke fått, nedgraderte system spec, brukte en pentium4 pc på jobben, tenkte de tar litt svakere pcer.

Som jeg har skrevet mange ganger før; Det har absolutt ingenting å si om du har kun 1 spill eller 40000000000000 (jeg vet at det ikke er mulig).

Lenke til kommentar

Jeg må ta placement matcher på nytt hver dag ... er det meningen? Eller noe spesielt akkurat nå?

 

Spiller du 2vs2? Hvis du gjør det med en ny venn så må du ta placementsa på nytt. 1vs1 og 2vs2 alene blir lagret er i silver på 2vs2 og 1vs1 bronze. Er ikke så god men klarer faen meg ikke mot hore zerg. Hater zerglings og mutas!

 

Som jeg har skrevet mange ganger før; Det har absolutt ingenting å si om du har kun 1 spill eller 40000000000000 (jeg vet at det ikke er mulig).

 

Ja fordi folk har 40000000000000 spill på Bnet Atsjonas. Der dumma du deg ut!

Endret av DagensDag
Lenke til kommentar

Jeg må ta placement matcher på nytt hver dag ... er det meningen? Eller noe spesielt akkurat nå?

 

Spiller du 2vs2? Hvis du gjør det med en ny venn så må du ta placementsa på nytt. 1vs1 og 2vs2 alene blir lagret er i silver på 2vs2 og 1vs1 bronze. Er ikke så god men klarer faen meg ikke mot hore zerg. Hater zerglings og mutas!

 

Nei 1vs1 har jeg tatt placement matcher 5-6 ganger på 3 dager.

 

2vs2 har jeg spilt med random team. Greit nok forsåvidt.

 

Likte nemlig ikke siste placement matchen min ... har havnet i gold, og taper 2 av 3 matcher ca. Var morsommere i silver hvor det var motsatt, hehe.

Lenke til kommentar
Har litt tvil på min andre konto, trur neppe de lar meg få invite på en fersk konto med bare SC1 inni seg xD

 

Dette funka for meg.

 

----

 

04/14/2010 05:06:16 PM PDT

 

In the near future, we will be doing a full reset of the beta database. This reset will wipe the following information for all players:

 

Character and identifier

Friends list

Profile

League placement

Ladder rank

 

Due to the amount of people currently participating in the beta, this database reset will allow us to monitor and test conditions similar to a game release (albeit smaller). We want to thank everyone for their patience and continued help and support in testing StarCraft II.

 

Kanskje samtidig som de skal legge med noen 3v3 og 4v4 maps? er folk heldige sender de masse nye invites samtidig. =)

 

kommer nok til å endre navn når reseten kommer, men akkurat nå er jeg: hatemaker.hatemaker

er bare på i helgene da... >_>

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Som jeg har skrevet mange ganger før; Det har absolutt ingenting å si om du har kun 1 spill eller 40000000000000 (jeg vet at det ikke er mulig).

 

Ja fordi folk har 40000000000000 spill på Bnet Atsjonas. Der dumma du deg ut!

Hvorfor dumma jeg meg ut der? Jeg skrev jo klart og tydelig at det ikke går ann, gjorde jeg ikke? Poenget mitt var at det ikke har noe å si hvor mange spill man har.

Lenke til kommentar

Som jeg har skrevet mange ganger før; Det har absolutt ingenting å si om du har kun 1 spill eller 40000000000000 (jeg vet at det ikke er mulig).

 

Ja fordi folk har 40000000000000 spill på Bnet Atsjonas. Der dumma du deg ut!

Hvorfor dumma jeg meg ut der? Jeg skrev jo klart og tydelig at det ikke går ann, gjorde jeg ikke? Poenget mitt var at det ikke har noe å si hvor mange spill man har.

 

-.-' Prøvde å være sarkastisk. (og morsom)

Lenke til kommentar

Som jeg har skrevet mange ganger før; Det har absolutt ingenting å si om du har kun 1 spill eller 40000000000000 (jeg vet at det ikke er mulig).

 

Ja fordi folk har 40000000000000 spill på Bnet Atsjonas. Der dumma du deg ut!

Hvorfor dumma jeg meg ut der? Jeg skrev jo klart og tydelig at det ikke går ann, gjorde jeg ikke? Poenget mitt var at det ikke har noe å si hvor mange spill man har.

 

-.-' Prøvde å være sarkastisk. (og morsom)

Epic :3

Men enda ikke i beta, ser ut som helga ikke ble så mye bedre x3

Endret av Basso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...