Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny patch i kveld!

 

Står det på innloggingsskjermen nå. :)

 

Håper Zerg får en håndsrekning, hvis de blir svekket mer er jeg redd det er enden på zerglingvisa for meg.

 

Edit: Er vel ikke sikkert det er gameplayet som blir patchet nå, har jo vært enormt store problemer med Battle.net. Jeg har f.eks kun blitt logget inn til min egen profil hvert femte forsøk eller deromkring.

Endret av ghad
Lenke til kommentar

Hvilken svakhet har egentlig Terran da sånn du ser det? Jævla bortskjemte menneskepuddinger. :p

 

Ingen bestemte svakheter om du bygger rette unitene for oppgaven. Som er akkurat slik det bør være. Det samme gjelder de andre rasene, stort sett :)

 

Immortal er nok litt for sterk.

Sentry Force Fields er for effektivt om brukt riktig.

De aller kjappeste Reaper rushene er ganske tåpelige.

Brood Lords er flyvende tanks med tanke på HP.

 

Og en rekke andre småting. Ellers synes jeg det er ganske greit balansert.

Lenke til kommentar

En liten buff til Marauder ja, en av de mest OP enhetene i spillet i forhold til kostnad.

 

Mistenker at Blizzard har tilrettelagt for MMM for at det skal være enkelt for newbies å komme inn i spillet.

 

En MMM ball er ikke så vanskelig å utradere om du vet hva du skal bruke.

 

For Protoss er Colossus, Immortal, Stalkere, Sentries (Force Field for å dele army i to) ganske effektivt, High Templars Psi Storm er veldig fin.

 

Zerg har ingen helt klare countere. Men Roaches og Hydras er bra. Roach for å ta skade og Hydra for å gjøre skade. Fungal Growth er helt vanvittig bra, og veldig undervurdert. Splash halve hæren med noen Fungal Growths og rygg litt tilbake slik at du ikke tar skade fra de immobiliserte terranstyrkene.

 

Jeg har ingen problemer med å miste en MMM ball om motstanderen min vet jeg bygger den. Og de som ikke scouter, de antar at jeg gjør det og de har som oftest også rett i det.

 

MMM ball er nok beste alternativet mot protoss, eller i allefall det enkleste. Immortal stenger ned Mech så veldig effektivt. Colossus er lettere å countre enn Immortals er, bare bygg litt vikings og du har allerede Starport for Medivacs uansett. Så hvis du spiller Protoss er det ikke så veldig rart om du ser mye MMM.

Endret av badehette
Lenke til kommentar

Den som blir patchet: Immortals.

Og så reduserer de kostnaden på shells ugpraden. Så kos <3

 

:o Map editor og achievements!

 

Hele remsa finnes her: http://forums.battle.net/thread.html?topicId=23240933862&postId=243993087677&sid=5010#9

 

 

Hmm, den Immortal nerfen er ganske mild synes jeg. Men kan hende det er nok. Vil i allefall utsette 2 Immortal pushet litt.

 

Rart de ikke fjernet Desert Oasis. Herre, jeg hater det kartet, og jeg er ikke den eneste.

Endret av badehette
Lenke til kommentar

Zerg sterkest? På hvilken måte da? Har somregel aldri problemer med zerg matcher (men igjen, så er jeg enda i copper league :p )

 

Aldri opplys hvilken league du er i i balanse-diskusjoner, den generelle oppfatning er at du overhode ikke vet hva du prater om med mindre du er top 10 platinum :p

 

(Og jeg putler rundt i silver selv, og koser meg med det :> )

Lenke til kommentar

hvordan folk synes terran skal nerfes og zerg buffes synes jeg er rart. Terran regnes jo som den svakeste rasen og zerg den sterkest.

 

Nå er jeg rimelig spent på kilden din, all den tid Terran for tiden er klart i forkant av begge de andre rasene.

 

For å hevne meg på all ydmykelsen den siste tiden skal jeg exploite ræva ut av den saken som har kommet opp med å cancelle larva morph som kom i den siste patchen. (Helt til det blir fikset)

Endret av ghad
Lenke til kommentar

hvordan folk synes terran skal nerfes og zerg buffes synes jeg er rart. Terran regnes jo som den svakeste rasen og zerg den sterkest.

 

Nå er jeg rimelig spent på kilden din, all den tid Terran for tiden er klart i forkant av begge de andre rasene.

 

For å hevne meg på all ydmykelsen den siste tiden skal jeg exploite ræva ut av den saken som har kommet opp med å cancelle larva morph som kom i den siste patchen. (Helt til det blir fikset)

Har vel ikke opplevd selv heller at Zerg skal regnes som sterkest av noen. Hvor har du det fra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...