Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder


Anbefalte innlegg

Vet ikke hva som har skjedd, men etter resettingen av ladder så virker det som alle går Terran/Zerg og tapte 15 kamper på rad igår. Vi hadde tidligere 18 wins i 2v2 ladderen og nå vant vi kun 1 gang ...........

 

Og noe jeg ikke har skjedd før er en helt sinnsykt tidlig zergling rush som jeg ikke klarer å countre. Selv om jeg bygger gateway eller cannon dritkjapt så rekker zerg å løpe inn i basen med zerglings. Bare så merkelig at alt dette skjer nå etter resettingen. Kanskje det er pro's som har blitt satt ned i newbie ladderen, dunno. Zerg gikk fra å være en walk in the park for meg som protoss til verste fienden. Har jo ikke kommet noe patch igår heller så.....wtf som skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann folkens! Fikk nyling invitasjon til SC2 beta og siden battle.net er så ensomt uten chat rooms så lurte jeg på om det var noen her som kunne tenke seg en practice buddy. Noen å øve builds, transitions, strategier, teknikker og sånt med. Eller bare ta en prat ;)

 

Brukernavnet er mellow.melon, bare ta kontakt :)

 

You and me my friend. Btw har du mic og skype?

Lenke til kommentar

You and me my friend. Btw har du mic og skype?

 

Jau, det fant vi ut at jeg hadde ;) Så igjennom replay fra den lange 2v2 comeback kampen vi spilte. Herre, det var en nydelig noobfest. 58 minutter lang runde og ingen av oss hadde noen weapon/armor upgrades. Det burde egentlig være en slags achievement for sånt :) Hvem bygger 12 battlecruisere uten å oppgradere våpen? ;)

 

 

La til resten på lista over betabrukere nå :).

anbefaler alle å laste ned denne replaypakka fra dagens Zotac Cup. masse bra games der, så det er bare å finne fram notisblokka og skrible ned builds osv! :p

 

Hjertlig takk for tipset :)

 

Får bidra litt jeg også. Day9 Daily kommenterer høyprofilerte kamper, ofte live. Han er en veldig dyktig kommentator. Han er flink til å fortelle oss styrker og svakheter ved bestemte taktikker, builds, unit-komposisjoner osv. Han kommer også med fantastisk gode råd. Når du skal angripe, når du skal være aggressiv, når du skal expande. Forferdelig lærerikt å høre på. Han er vel også TeamLiquids uoffisielle offisielle kommentator. Synes han hører hjemme sammen med HD og Husky i første innlegget :)

 

 

Noen som har noen gode tips på SC2, eller gjerne tutorials/vid-tutorials som kan linkes? Er hypp på å gå litt i dybden når jeg begynner å spille for fullt =)

 

Sjekk ut Day9 Daily som jeg linket i avsnittet over.

Lenke til kommentar

Jau, det fant vi ut at jeg hadde ;) Så igjennom replay fra den lange 2v2 comeback kampen vi spilte. Herre, det var en nydelig noobfest. 58 minutter lang runde og ingen av oss hadde noen weapon/armor upgrades. Det burde egentlig være en slags achievement for sånt :) Hvem bygger 12 battlecruisere uten å oppgradere våpen? ;)

 

Hysj ikke si sånt. Vi rulte. Vel ikke på starten da :whistle: . Men vi tok oss opp halvveis og tok dem med vikings og stalkers. Salute Mothership x3 for å være skademagnet i 10 sekunder.

 

GG Badehette for i går. Var veldig gøy B)

 

La til resten på lista over betabrukere nå :).

anbefaler alle å laste ned denne replaypakka fra dagens Zotac Cup. masse bra games der, så det er bare å finne fram notisblokka og skrible ned builds osv! :p

 

Veit ikke om jeg sa det til deg i går om bnet brukere. Samme det. Fint at vi begynner å få opp en brukerbase. Enda kulere er hvis folk kjøper SC2 og blir med på gamer.no lanet.

Endret av DagensDag
Lenke til kommentar

La til resten på lista over betabrukere nå :).

anbefaler alle å laste ned denne replaypakka fra dagens Zotac Cup. masse bra games der, så det er bare å finne fram notisblokka og skrible ned builds osv! :p

 

Hjertlig takk for tipset :)

 

Får bidra litt jeg også. Day9 Daily kommenterer høyprofilerte kamper, ofte live. Han er en veldig dyktig kommentator. Han er flink til å fortelle oss styrker og svakheter ved bestemte taktikker, builds, unit-komposisjoner osv. Han kommer også med fantastisk gode råd. Når du skal angripe, når du skal være aggressiv, når du skal expande. Forferdelig lærerikt å høre på. Han er vel også TeamLiquids uoffisielle offisielle kommentator. Synes han hører hjemme sammen med HD og Husky i første innlegget :)

 

 

Noen som har noen gode tips på SC2, eller gjerne tutorials/vid-tutorials som kan linkes? Er hypp på å gå litt i dybden når jeg begynner å spille for fullt =)

 

Sjekk ut Day9 Daily som jeg linket i avsnittet over.

Hvorfor jeg ikke har lagt til Day[9] er meg ett stort mysterium. Har sett på dayliene hans siden han startet, digger fyren. nå er det hvertfall fikset på :D

Endret av zeox
Lenke til kommentar

Ohoho, så deilig, var i en lang kamp med Zerg mot en Terran som dreiv og techet opp og nuket meg hele tiden, men så klarte jeg å overmanne han i lengden med roaches fra et par extra expansions som jeg hadde gjemt bort i et helt annet hjørne av kartet. Dette da etter at han hadde kommet millimeter fra å drepe hovedbasen min flere ganger.

 

 

O lykke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...