Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kontoen min er ødelagt, får ikke logget inn, det står bare på brukernavn feltet "this service is not available" :s

 

Men jeg får logget inn på en annen battle.net konto jeg har...

Jeg får heller ikke logget på.. :( (kanskje de gjør noe farlig med den!")

 

EDIT: Jeg kom meg inn!

skjermbilde20100414kl00.png

Endret av Basso
Lenke til kommentar

Kan forresten melde at noen har forbarmet seg over meg i løpet av de siste to timene. Har ikke fått noen mail enda, men det er nå en del av min battle.net konto :) Kanskje det hjalp å sjekke kontinuerlig like vel, hehe.

Interessant, du sjekka ofte så kom det plutselig og midt på dagen?

Kom etter kl 17, før kl 20 :)

 

Jeg hører tydeligvis hjemme i silver league etter placement matchene. hehe

 

aebriol.eldstorm er navnet å se etter hvis noen har lyst på en match :)

Endret av Aebriol
Lenke til kommentar

Du er pukka nødt til å få til en eller annen wall-in av bygninger på rampen ned fra første basen din.

 

Ikke at jeg er den beste til å svare, hadde en tung dag på slagmarken i går kveld. :s

 

gjør det, men når jeg begynner med å lage marines så kommer det en haug med zerglings som tar supplydepoet, å tar marinen å så er det tapt. kanskje jeg bare er treig:P er jo i "noobcopper" league^^ men fant ut igår at å gå mech mot zerg funker bedre en marines/marauders.

Lenke til kommentar

Du er pukka nødt til å få til en eller annen wall-in av bygninger på rampen ned fra første basen din.

 

Ikke at jeg er den beste til å svare, hadde en tung dag på slagmarken i går kveld. :s

 

gjør det, men når jeg begynner med å lage marines så kommer det en haug med zerglings som tar supplydepoet, å tar marinen å så er det tapt. kanskje jeg bare er treig:P er jo i "noobcopper" league^^ men fant ut igår at å gå mech mot zerg funker bedre en marines/marauders.

 

Bruk SCVs til å reparere supply depotet. 3 SCVs for 6 zerglings omtrentish. Hotkey de i forveien så du er klar når du ser zerglings på trappa.

Lenke til kommentar

Der klarte jeg ikke presset mer, måtte sette opp 2 battle.net kontoer, en for windows å en for mac :p

husk at du er nødt til å knytte minst ett spill til kontoen for å være kandidat til beta

Jau, alt er tilrettelagt. Nå er det bare massiv venting igjenn :p

Lenke til kommentar

Der klarte jeg ikke presset mer, måtte sette opp 2 battle.net kontoer, en for windows å en for mac :p

Jeg har 9 kontoer som bare venter på key. Fikk keys til div blizzardspill av kompiser

Husk å logge inn og sjekke dem da - jeg kom inn i beta i går, og har fortsatt ikke fått noen mail om det.

Lenke til kommentar

Der klarte jeg ikke presset mer, måtte sette opp 2 battle.net kontoer, en for windows å en for mac :p

Jeg har 9 kontoer som bare venter på key. Fikk keys til div blizzardspill av kompiser

Husk å logge inn og sjekke dem da - jeg kom inn i beta i går, og har fortsatt ikke fått noen mail om det.

Det tar litt tid å logge inn på alle 9, men det er vel verdt det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...