Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

da er spillet ferdig preloadet på steam, håper at noen folk kunne legge meg til i steam vennelista si.

 

her er min id; steam id

Jeg har lagt deg til!. Gleder meg enormt til ikveld. Regner med at det å spille MP de første par timene blir ulidelig mtp alle folka som prøver å joine servere osv så får vel starte med å kose meg i SP!.

De som har kjøpt det på ea store spiller det allerede, så tviler.

Det er nok ikke mange som har kjøpt igjennom EA store så når steam og fysiske spill kjøperne kommer online kan jeg nok love deg at master server får problemer. US master server har allerede vært nede flere ganger iløpet av dagen. ;)

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

da er spillet ferdig preloadet på steam, håper at noen folk kunne legge meg til i steam vennelista si.

 

her er min id; steam id

Jeg har lagt deg til!. Gleder meg enormt til ikveld. Regner med at det å spille MP de første par timene blir ulidelig mtp alle folka som prøver å joine servere osv så får vel starte med å kose meg i SP!.

De som har kjøpt det på ea store spiller det allerede, så tviler.

Det er nok ikke mange som har kjøpt igjennom EA store så når steam og fysiske spill kjøperne kommer online kan jeg nok love deg at master server får problemer. US master server har allerede vært nede flere ganger iløpet av dagen. ;)

Ja, men de oppdaterer serverne for å fikse connection problems.

Lenke til kommentar

Noen som har bestillt fra Elkjøp og fått selve spillet?

 

Hos meg har det stått status: Sendt i tre dager nå...

 

Satsar på at eg får spelet i morgo, da elkjøp skreiv at den som forhandsbestillte spelet fekk det i postkassa på releasedagen, og på sidene til elkjøp seier dei at releasdagen er 4 mars.

Lenke til kommentar

Ehhh?

 

Har bestilt fra Eastore, men jeg klarer ikke å finne keyen i epostene jeg har fått fra EA.

 

Hvordan får vi tak i den? :huh:

 

Epost ja. Du får vente litt, kan ta opp mot en dag før du får keyen.

 

Tar ikke dager. Må bare vite hvordan. Om du går på EA sin kundestøtte og ser på siste bestillinger, så finner du key'en din der ;)

Lenke til kommentar

Noen som har bestillt fra Elkjøp og fått selve spillet?

 

Hos meg har det stått status: Sendt i tre dager nå...

 

Satsar på at eg får spelet i morgo, da elkjøp skreiv at den som forhandsbestillte spelet fekk det i postkassa på releasedagen, og på sidene til elkjøp seier dei at releasdagen er 4 mars.

 

Hos meg står det release date: 03.03.10........? lol

Lenke til kommentar

Ehhh?

 

Har bestilt fra Eastore, men jeg klarer ikke å finne keyen i epostene jeg har fått fra EA.

 

Hvordan får vi tak i den? :huh:

 

Epost ja. Du får vente litt, kan ta opp mot en dag før du får keyen.

 

Tar ikke dager. Må bare vite hvordan. Om du går på EA sin kundestøtte og ser på siste bestillinger, så finner du key'en din der ;)

 

Sorry. Det var bare "limeted edition unlocks". Jaja. Får vel vente :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...