Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.


Anbefalte innlegg

Autobalance funksjonen som er i spillet for øyeblikket er kun for å hindre spillere å bytte lag for ofte, så man kan bytte lag en gang uansett hvor mange som er på det andre laget, men når man prøver å bytte andre gang får man opp meldingen "switched teams too many times"

 

Har prøvd både med og uten autobalance på min klans server og ingenting hindrer "lame joining"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det iriterer meg og, alltid folk som skal på død og liv stå oppe på deg om du har funnet en fin spot..

 

har 100talls ganger hatt en fin kill streak og funnet en fin spot og snipe så kommer det en idiot i squaden og står oppe på deg og hopper eller "sniper" eller bare rett og slett står å skyter på deg fordi de ikke har noe bedre å gjøre

 

 

Kanskje de skyter på deg for at du skal få ræva i gir og gå å hjelpe laget med å ta over mcoms/flagg?

 

Gjør dette sjøl med snipere jeg finner :D

 

nå vet ikke jeg hva du gjør som sniper, men jeg bidrar værtfall med mortars og spotting til team, samt gir squad orders der det trengs å defendes / attackes

 

 

det iriterer meg og, alltid folk som skal på død og liv stå oppe på deg om du har funnet en fin spot..

 

har 100talls ganger hatt en fin kill streak og funnet en fin spot og snipe så kommer det en idiot i squaden og står oppe på deg og hopper eller "sniper" eller bare rett og slett står å skyter på deg fordi de ikke har noe bedre å gjøre

 

Nå er det vel ikke MW2 du spiller. Kill streaks hjelper ikke laget ditt. De er vel lei av at du står der og pleier din egen K/D istedenfor at du hjelper laget. Spesielt på rush er det vel ikke noe mer irriterende enn å havne på lag med 8-10 snipere.

 

 

jeg spiller sjeldent rush, spiller for det meste conquest og defender points..

 

jeg vet det ikke er kill streaks men det er medaljer du får ved så så mange kills, 8 kills uten og dø osv osv, sånt høster inn points for meg samt jeg holder flagget rent for fi

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Jeg synes folk kan slutte å klage over snipere nå. :rolleyes: Det er bare et spill, og spill handler jo først og fremst om å ha det gøy, ikke sant? :p Høres litt dumt ut når man sier det sånn, men bare tenk over det. Jeg bryr meg ikke så mye om å vinne eller å tape så lenge jeg har det moro, og det funker bra for meg :lol:

Lenke til kommentar

Jeg synes folk kan slutte å klage over snipere nå. :rolleyes: Det er bare et spill, og spill handler jo først og fremst om å ha det gøy, ikke sant? :p Høres litt dumt ut når man sier det sånn, men bare tenk over det. Jeg bryr meg ikke så mye om å vinne eller å tape så lenge jeg har det moro, og det funker bra for meg :lol:

 

Enig. Jeg blir møkkalei av snipere av og til, men det er ærlig talt ikke fordi jeg blir plukka ned som en skyteskive, men rett og slett fordi det alt for ofte er 4-5 stykker på angriper laget på en RUSH-game som sitter på en øy og sniper på sosekoppene som forsvarer, og de som da angriper har NULL sjans ettersom de er i mindretall fordi det sitter en gjeng med sosekopper som er alt for DUM til å forstå at de ikke kommer noen vei med å sitte på andre enden av mappet som prøver å plukke folk når de faktisk er avhengig av å ta disse MCOM greiene.

 

Jeg blir nesten forbanna av slik dumhet. Det spesielt når jeg er på lag med slike løkhuer. Mén, slikt er strengt tatt umulig å unngå når du slenger deg inn på en tilfeldig server, Ellers er Recon både nyttig og bra om de blir brukt riktig lagmessig.

Lenke til kommentar

Jeg synes folk kan slutte å klage over snipere nå. :rolleyes: Det er bare et spill, og spill handler jo først og fremst om å ha det gøy, ikke sant? :p Høres litt dumt ut når man sier det sånn, men bare tenk over det. Jeg bryr meg ikke så mye om å vinne eller å tape så lenge jeg har det moro, og det funker bra for meg :lol:

 

Du har selvsagt rett, men med tanke på at det er et OBJECTIVE i spillet (Ta Mcom stasjoner/Flagg i conquest), er snipers useless. Går vi inn på clannivå er snipers bannlyst, er bare i CS det fungerer...

Lenke til kommentar

jeg dedikerte en halv runde på Arica desert cq. til å kjøre røykgranater i fjeset på snipere på mitt eget lag. det var til enhvert tid minst 10 snipere på åsen med US spawn, mens vi hadde Charlie og det var maks 3-4 inne i selve byen fra vårt lag.

 

De tok ikke hintet.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

jeg dedikerte en halv runde på Arica desert cq. til å kjøre røykgranater i fjeset på snipere på mitt eget lag. det var til enhvert tid minst 10 snipere på åsen med US spawn, mens vi hadde Charlie og det var maks 3-4 inne i selve byen fra vårt lag.

 

De tok ikke hintet.

blir nok litt som å forvente at en med downs blir lege(det kommer aldri til å skje) ( no offence mot folk med hjerneskader og sånn)

Lenke til kommentar

jeg dedikerte en halv runde på Arica desert cq. til å kjøre røykgranater i fjeset på snipere på mitt eget lag. det var til enhvert tid minst 10 snipere på åsen med US spawn, mens vi hadde Charlie og det var maks 3-4 inne i selve byen fra vårt lag.

 

De tok ikke hintet.

blir nok litt som å forvente at en med downs blir lege(det kommer aldri til å skje) ( no offence mot folk med hjerneskader og sånn)

 

Å stille snipers på lik linje med personer med Downssyndrom er en fornærmelse mot personer med Downs.

Lenke til kommentar

Selv om snipere ikke har noen venner, eller ihvertfall ingen vil bekjenne seg som venn av en sniper, så spiller jeg sniper i ny og ne for å å få åpnet opp nye våpen og slikt tullball.

 

Hadde en mindre festlig runde hvor jeg var sniper tidligere idag på Arica Harbor, rush.

Vi var i angrep og hadde B igjen å bombe men da ingen på laget klarte å rykke frem kapret jeg en hummer og peisa på rett mot B, hoppet ut av bilen rett ved målet, tømte et pistolmagasin i fleisen på en fi som var opptatt med å knyte skolissa. Plantet bomba, som er i en brakke hvor alle veggene var blåst ut og det var ca 5 fiender som stod rundt og ikke fikk med seg at jeg ikke var på laget deres.

Så jeg stakk kniven i øyet på to av de og hakket løs på to andre før de til slutt fant ut at jeg ikke var på deres side... dessverre var det ingen andre som fikk med seg at jeg manet til angrep så halve laget satt bak en jævla stein og spilte ludo, 100 meter fra målet, mens resten av laget enten var opptatt med å være døde eller løpe rundt som hodeløse høns oppå åsen hvor de er kanonføde for alt som kommer deres vei.

Fienden fikk selvfølgelig has på meg med et par velrettede kuler mitt i planeten.

Fra stedet hvor 50% av laget spilte brettspill var det en helt fantastisk fin utsikt rett på målet hvor bomba var så om de hadde tittet over steinen så kunne de med letthet ha plukket ned forsvarerne som desarmerte bomba som jeg ofret livet for å få planta.

Ikke mange minuttene etter dette tapte vi uten engang å ha kommet forbi første bit.

Jeg var sniper. Jentespeiderne som hadde slått opp leir bak steinen bestod av 2 blærete medic's, minst to assaultsnobber, en venneløs sniper og en ubrukelig ingeniør, sistnevnte hadde neppe noen annen utdanning enn psykologisk krigføring for dummies.

Et par andre hederlige soldater gjorde også sitt beste med tanksene men det var hard motstand og det andre laget hadde ikke lyst på besøk.

 

Ganske bakvendt enn hva jeg er vant med når snipern må stå for rushinga 0o.

 

Har forøvrig spilt en del medic med m60 i det siste også... Jeg spår at medic kommer til å få heftig deng av en stor nerfbat i fremtiden. Enklere klasse å spille skal du lete lenge etter haha, ene runden var vi 3 medics i squad'en og hver gang en av oss døde var de to andre på pletten med toastern og vekket den avdøde til live igjen. Kombiner dette med m60, red dot og full metal jacket så har du rambo på syre.

Lenke til kommentar

jeg dedikerte en halv runde på Arica desert cq. til å kjøre røykgranater i fjeset på snipere på mitt eget lag. det var til enhvert tid minst 10 snipere på åsen med US spawn, mens vi hadde Charlie og det var maks 3-4 inne i selve byen fra vårt lag.

 

De tok ikke hintet.

blir nok litt som å forvente at en med downs blir lege(det kommer aldri til å skje) ( no offence mot folk med hjerneskader og sånn)

 

Å stille snipers på lik linje med personer med Downssyndrom er en fornærmelse mot personer med Downs.

hehe, du har nok rett

Lenke til kommentar

Ganske bakvendt enn hva jeg er vant med når snipern må stå for rushinga 0o.

 

Recons er fine å rushe med. Hagle og motion detection mines er fine vertøy for å ta seg frem til en bombe. C4 er ypperlig for å forsvare den. Dessverre så sitter de fleste recons med M24, Gol, eller M95 på toppen av åsen og speider utover landskapet (eller spille brettspill som du sa).

Lenke til kommentar

Selv om snipere ikke har noen venner, eller ihvertfall ingen vil bekjenne seg som venn av en sniper, så spiller jeg sniper i ny og ne for å å få åpnet opp nye våpen og slikt tullball.

 

Hadde en mindre festlig runde hvor jeg var sniper tidligere idag på Arica Harbor, rush.

Vi var i angrep og hadde B igjen å bombe men da ingen på laget klarte å rykke frem kapret jeg en hummer og peisa på rett mot B, hoppet ut av bilen rett ved målet, tømte et pistolmagasin i fleisen på en fi som var opptatt med å knyte skolissa. Plantet bomba, som er i en brakke hvor alle veggene var blåst ut og det var ca 5 fiender som stod rundt og ikke fikk med seg at jeg ikke var på laget deres.

Så jeg stakk kniven i øyet på to av de og hakket løs på to andre før de til slutt fant ut at jeg ikke var på deres side... dessverre var det ingen andre som fikk med seg at jeg manet til angrep så halve laget satt bak en jævla stein og spilte ludo, 100 meter fra målet, mens resten av laget enten var opptatt med å være døde eller løpe rundt som hodeløse høns oppå åsen hvor de er kanonføde for alt som kommer deres vei.

Fienden fikk selvfølgelig has på meg med et par velrettede kuler mitt i planeten.

Fra stedet hvor 50% av laget spilte brettspill var det en helt fantastisk fin utsikt rett på målet hvor bomba var så om de hadde tittet over steinen så kunne de med letthet ha plukket ned forsvarerne som desarmerte bomba som jeg ofret livet for å få planta.

Ikke mange minuttene etter dette tapte vi uten engang å ha kommet forbi første bit.

Jeg var sniper. Jentespeiderne som hadde slått opp leir bak steinen bestod av 2 blærete medic's, minst to assaultsnobber, en venneløs sniper og en ubrukelig ingeniør, sistnevnte hadde neppe noen annen utdanning enn psykologisk krigføring for dummies.

Et par andre hederlige soldater gjorde også sitt beste med tanksene men det var hard motstand og det andre laget hadde ikke lyst på besøk.

 

Ganske bakvendt enn hva jeg er vant med når snipern må stå for rushinga 0o.

 

Har forøvrig spilt en del medic med m60 i det siste også... Jeg spår at medic kommer til å få heftig deng av en stor nerfbat i fremtiden. Enklere klasse å spille skal du lete lenge etter haha, ene runden var vi 3 medics i squad'en og hver gang en av oss døde var de to andre på pletten med toastern og vekket den avdøde til live igjen. Kombiner dette med m60, red dot og full metal jacket så har du rambo på syre.

 

Du var ikke sniper. Du var RECON ;)

 

Og idioter finnes det i alle drakter, du ser sem bare bedre når de sturer som recons :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...