Deadringer Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Hei Jeg har stort sett alltid navigert meg på gamer sine sider ved hjelp av en rss-feed jeg får opp på startsiden min. Denne fungerer ikke for øyeblikket og jeg lurer på om dere vil få i gang slikt igjen?
Odesseiron Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 (endret) RSS feed vil komme så snart vi har tid og anledning til å implementere det. Endret 5. februar 2009 av Odesseiron
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Så interessant :rolleyes: Er det noen som har forslag til fine programmer/gadgets man kan motta RSS-Nyheter via? Tenker på noe på skrivebordet i Windows 7 eller lignende. Kanskje en som kan legges inn i ObjectDock?
MindTooth Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Har alltid likt å bruke Begin.no for å lese sakene i Tek.no-nettverket. Så jeg vil nok fortsette å bruke forsiden å se sakene. Da jeg uansett skal bruke forumet til å kommentere de. Birger
fiskfisk Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Da er RSS-strømmen på plass som i gamle dager. Den er også tilgjengelig via den gamle adressen, så de av dere som allerede har innmating satt opp for Gamer.no bør få ting levert automagisk i den gamle feeden deres.
StormKnight Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 TakkTakk! Der kommer nyhetene på rad og rekke! Supert jobba!
bde_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Skulle til å skrive "vouched", men ser at nokon har skrive at den er oppe og går igjen. Eg har alltid brukt nettbaserte Netvibes til å lesa dei nyaste feedane med.
qualbeen_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 den har vært operativ noen dager ja. Url: http://www.gamer.no/feed/rss/
Thor. Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Putt den nederst på siden og da, slik som på tidligere gamer, merket at den lå i adressefeltet men tok noen dager før jeg så den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå