Gå til innhold

Halo Wars - forventninger


Dinsdale

Poll? Her også?  

1 stemme

  1. 1. Hvilken Hero foretrekker du?

    • Captain Cutter
      5
    • Sergeant Forge
      10
    • Professor Anders
      8
    • Arbiter
      12
    • Brute Chieftain
      3
    • Prophet of Regret
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det passet ikke helt inn synes jeg.

 

Det starter med en av de beste CGI-sekvensene jeg har sett i mitt liv, det grafiske er jo helt fantastisk. Men så ser man in-game, og blir litt skuffet.

Halo Wars ser jo bra ut, men ikke i forhold.

 

Du kan sammenligne det med tv'ene på Elkjøp, du går i butikken for å kjøpe en 32", men den ser så latterlig liten ut med masse 50" rundt.

Lenke til kommentar

Link til brukermanualen til Halo Wars (PDF)

 

Jeg gleder meg til Halo Wars og har bestilt limited edition.

Dette er særlig for å få Mythic map pack til Halo 3 i slutten av måneden.

 

Spilte gjennom tutorial på demoen og synes det virker bra.

Mye enklere enn Red Alert 3, men det virker også grunnere.

Jeg liker veldig godt at du må ta valg med tanke på basen, man kan ikke bygge så mye man vil, og dermed blir valgene du tar enda viktigere.

Endret av cuube
Lenke til kommentar

Halo Wars kommer nok antakeligvis til å spilles av mange som aldri har interessert seg for RTS før. Inkludert meg. Jeg elsket presentasjonen av mellomklippene og den forenklede tilnærmingen til ressursinnsamling og basebygging, og mulighet for gjennomspilling av kampanjen i co-op blir nok det som tipper spillet over på kjøpslisten min. Likte hvordan Halo-følelsen er bevart i så og si hvert eneste ledd. :)

Lenke til kommentar
Likte demoen veldig godt. Blir nok kjøp dette.

Samme her. Men har vel egentlig allerede bestem meg for å kjøpe den dagen the ple annonsert.

 

Birger :)

Samme her. Er Halo som hovedsaklig fikk meg til å kjøpe xbox..

 

Hadde ikke forventet meg noe så bra. Tror dette blir det beste strategispillet som kommer til å være på 360.

Det var overaskende enkelt å styre bare man kom inn i systemet. Måten basene ble bygget på likte jeg også veldig godt. Det med at du måtte kjempe til deg en ekstra byggeplass for å bygge flere reaktorer eller lignende var også en positiv vri.

 

Misstenker at dette er et sikkert kjøp ja. Hvor har dere forhåndsbestilt collectors?

Lenke til kommentar

Jeg ble ikke overasket over at kontrollene skule være gode ettersom spillet er bygget for Xbox 360 fra bunnen av, men jeg ble imponert over hvor bra de faktisk fungerte. Har ikke rukket å spille mer enn første oppdrag, men skal definitivt spille mer i dag.

 

Btw: Er det multiplayer i demoen? Har ikke sjekket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...