Gå til innhold

Halo Wars - forventninger


Dinsdale

Poll? Her også?  

1 stemme

  1. 1. Hvilken Hero foretrekker du?

    • Captain Cutter
      5
    • Sergeant Forge
      10
    • Professor Anders
      8
    • Arbiter
      12
    • Brute Chieftain
      3
    • Prophet of Regret
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

var veldig overasket over spillet selv, har testet noen rts spill ogdette er det beste på 360 hittil. spent på å se hvordan spillet utvikler seg etterhvert med tanke på antall units på skjermen. syntes maks 50 virket veldig lite, 2 scarabs og truth og man har nådd maks units man kan ha, ikke at man trenger noe mer ;) spillet så ikke så altfor ille ut og mellomsekvensene var fine :) så alt i alt tok jeg like godt å forhndsbestilte limited editon :D

Lenke til kommentar

En ganske skuffende demo i mine øyne. Det ble fort innlysende at det kun er Bungie som klarer å skape Halo stemningen, musikken og menyene ble for min del et litt sånn halvhjertet forsøk på å kopiere dette. Det kunne jeg ha levd med hadde gameplayet vært interessant. Sammenliknet med Red Alert 3 var dette rimelig dårlig, kamerastyringen var hakkete og lite presis, det taktiske aspektet virket veldig overfladisk og spillet manglet rett og slett sjarm. Hopper elegant over denne kommende floppen, noe jeg tror det er stor sansynlighet for at dette blir.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Ingen flopp dette. Nå har ikke jeg spilt demoen, men fullversjonen er konge. Alt var enkelt og greit og det kjører bra selv når mye skjer på skjermen.

 

øker unit grensen etterhvert ut i spillet? synes det er små kjipt med slike spill hvor unit cap'en er lav.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...