Gå til innhold

Halo Wars - forventninger


Dinsdale

Poll? Her også?  

1 stemme

  1. 1. Hvilken Hero foretrekker du?

    • Captain Cutter
      5
    • Sergeant Forge
      10
    • Professor Anders
      8
    • Arbiter
      12
    • Brute Chieftain
      3
    • Prophet of Regret
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EDIT: Noen som vet hva Halo Wars fikk av GR?

9/10 hvis ikke jeg husker helt feil.

Har de anmeldt det? Fant ingen på nettsiden.

 

Det kommer på nettet noen uker senere enn bladet.

 

9/10 ifølge dudsene på side 4. Men seriøst, 12 måneder gull? Det koster jo 500 bare det.

 

Side 4 var det ja :).

Endret av nypis
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Eg syntas det er flott at HW får ein såppas bra karakter. Eg var litt redd for at det skulle gå gale, men tvert imot. Eg lengter etter å prøve det, eg var på xboxen forleden. Da den var 93 ferdig, måtte eg avslutte, men eg klarer å vente til imorgen.

 

PS: Eg vet eg kan ha masser av feil, vær snill og hjelp meg mot ein bedre karakter i sidemål ved hjelp av retting. :)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Skjul
Oh my! Dette må jeg sjekke ut.

* Three New "Halo 3" Multiplayer Maps - Be one of the first to experience the Mythic Map Pack from Bungie which includes three new maps, "Assembly," "Orbital" and "Sandbox"
* Halo Wars: Genesis- a beautiful graphic novel by Phil Noto, Graeme Devine and Eric Nylund chronicling the first military campaign against the Covenant. The novel centers around the Sprit of Fire on a mission to discover why the Covenant are so interested in the world of Harvest
* Unique In-game Vehicle - "Honor Guard" Wraith
* Six Leader Cards - Leaders possess elite skills which can turn the tides of battle
* Spirit of Fire Patch - Start the journey as an official Spirit of Fire crew member
1 Manual
LIVE trial card
Xbox Live 12-month Gold Card :huh:

Imponerende.

http://www.shacknews.com/screenshots.x?gal...28130#img128130

Reagerte på det med Live jeg også, men har tatt flere print-screen for å stå på mitt!
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Men det fins mange veger til å finne ut om dei taler sant?

 

Kjøpe det? Sende mail? Ringe de?

 

Mange måter å finne ut av det. :p Står forresten ingenting om 12 måneder Live på xbox.com.

 

Eg skrev jo det! :p

Lenke til kommentar
Gutta! Tenke positivt! Hvor moro hadde det ikke vært om de la med 12 måneder Live til alle som kjøpe Limited Edition? Ikke påpek feilen før etter 28 ihvertfall.. :p

 

Sendt mail allerede jeg :)

 

Atsjonas: Trodde du skrev at det var en mulighet for å finne ut av det. Tydeligvis ikke :p. Det som står over var tull btw.

Endret av nypis
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Atsjonas: Trodde du skrev at det var en mulighet for å finne ut av det. Tydeligvis ikke :p. Det som står over var tull btw.

 

Les det innlegget mitt over, ein gong til. :)

 

On topic: er det dei samma vanskeleghetsgradene som på dei andre halo spillene?

Lenke til kommentar
Atsjonas: Trodde du skrev at det var en mulighet for å finne ut av det. Tydeligvis ikke :p. Det som står over var tull btw.

 

Les det innlegget mitt over, ein gong til. :)

 

On topic: er det dei samma vanskeleghetsgradene som på dei andre halo spillene?

 

Les mitt en gang til.

 

Ja, de er de samme vanskelighetsgradene på Halo Wars (Easy, Normal, Heroic og Legendary). Om de er like vanskelig kommer selvfølgelig an på øye som ser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...