Gå til innhold

Halo Wars - forventninger


Dinsdale

Poll? Her også?  

1 stemme

  1. 1. Hvilken Hero foretrekker du?

    • Captain Cutter
      5
    • Sergeant Forge
      10
    • Professor Anders
      8
    • Arbiter
      12
    • Brute Chieftain
      3
    • Prophet of Regret
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har bestil Limited Edition for å få tilgang til de tre første maps i Mythic Map Pack for Halo 3. :) Gleder meg også til å spille Halo Wars, for all del, men har ikke de aller største forventninger. Blir sikkert gøy, men jeg er mest en FPS-er.

 

De Mythic Mapene, får du de når Halo Wars kommer ut? :D Det hadde vært digg. Laster ned as we speak, men har ikke særlig høye forventninger. Vi får se :).

Lenke til kommentar
Jeg har bestil Limited Edition for å få tilgang til de tre første maps i Mythic Map Pack for Halo 3. :) Gleder meg også til å spille Halo Wars, for all del, men har ikke de aller største forventninger. Blir sikkert gøy, men jeg er mest en FPS-er.

 

De Mythic Mapene, får du de når Halo Wars kommer ut? :D Det hadde vært digg. Laster ned as we speak, men har ikke særlig høye forventninger. Vi får se :).

Tror de er med på platen til LE eller no.

Lenke til kommentar
Jeg har bestil Limited Edition for å få tilgang til de tre første maps i Mythic Map Pack for Halo 3. :) Gleder meg også til å spille Halo Wars, for all del, men har ikke de aller største forventninger. Blir sikkert gøy, men jeg er mest en FPS-er.

 

De Mythic Mapene, får du de når Halo Wars kommer ut? :D Det hadde vært digg. Laster ned as we speak, men har ikke særlig høye forventninger. Vi får se :).

Tror de er med på platen til LE eller no.

 

Jeg tipper de er med som nedlastningskode, bare lurte på om de kom eller om du vente noen uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...