Gå til innhold

Link til "Mine Innlegg"?


Anbefalte innlegg

Heisann! :)

 

 

Jeg fant en post litt lengre ned her som ble stengt, med link til en annen tråd.. som også har blitt stengt.. så derfor tar jeg det opp på nytt:

 

 

Jeg regner med at funksjonen blir implementert i forumet etter hvert..

 

Men, finnes det en link -noe man kan skrive i adressefeltet for å få tilgang til "mine innlegg" så lenge? Noe søkegreier, så hver enkelt kan bytte ut noen tegn med "sitt eget id-nummer", eller noe.. så kan jeg/vi eventuelt bokmerke den til funksjonen er oppe og går som knapp!? Eller er det ikke helt slik det fungerer?

 

 

Har bare blitt småavhengig av den funksjonen..

 

 

Takker! Dere gjør uansett en kjempeflott jobb! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er et forslag jeg håper dere tar til rette:

 

En knapp alá Mine Innlegg, bare den gjelder Mine Tråder.

 

Altså, oppdateringer i tråden jeg selv har laget. Utrolig frustrerende når jeg ville sjekke kommentarer på mine egne poster, men de da grunnet lite aktivitet havner på side 5.

 

Virkelig en funksjon jeg har savnet (eller bare helt oversett) på Diskusjon.no.

Du tenker på dette?

Du finner det ved å trykke på brukernavnene ved siden av innleggene i diskusjonene og deretter velge "Find member's topics".

 

Mine innlegg er det litt verre med, da må TST og gjengen evt. ty til mer php-koding. I mellomtiden kan man gå den mer tungvinte veien;

"Search" --> "More options" --> Skriv inn brukernavnet ditt i feltet "Filter by Member Name (optional)" (La "Search by Keywords" være blank) --> Velg "Result type" ("Show results as topics") (Velg at det skal søkes i "All forums" under "Search Where". --> Trykk "Perform the search"

Dette er tatt opp flere ganger tidligere. Er som sagt litt mer omfattende enn bare "lage en knapp" eller skrive inn en bruker-id et sted. Dere kan selvfølgelig bokmerke søkene, men husk at søke-idene forsvinner fra databasen etterhvert.

 

Denne tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...