Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er på tur nå, endelig merker jeg at jeg er trøtt nok til å klare å sovne.

 

Takker for dagen, på tide å lukke øya.

En lett skoledag med gym på slutten, så er det endelig helg.

 

For at det ikke bare skal bli OT:

 

Spillet kommer til å bli sinnsykt bra, gleder meg ekstremt.

.... God Natt :)

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Oppdater når du føler får det, bare ikke la det gå FOR lang tid.

Og du trenger ikke å ta med alle minste detaljer, da blir det bare ekstremt mye å ordne.

So far, ser tråden veldig ryddig og fin ut, veldig bra.

 

Ang. spillet så er det vel ikke så mye mer jeg har å si, dette skal prøves.

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Ikke sikkert det blir noe Aion alikevel, for oss i EU. Om ikke det skulle skje, blir Aion veldig forskinket.

 

NC West mothballs European office

 

NCsoft has made around 70 staff redundant at the Brighton office of NC West, following a similar cull last year when in-house development was halted.

 

The details of the cuts have yet to be confirmed by the company as yet, but it is thought that staff were informed this morning. It is believed only a handful of posts will remain in the Brighton office. NCsoft Europe exec Geoff Heath would not comment on the matter when contacted by GamesIndustry.biz.

 

The formation of NC West was announced last September in a bid to make the company's activities outside of Korea more profitable under one banner, and combined the US and European activities in a single entity.

 

Around 70 posts were lost then as the impact of failed Richard Garriott MMO Tabula Rasa hit the company's profits significantly.

 

It is not yet known if NC West in North America is affected by similar cuts to headcount.

 

Kilde.

Endret av Stifi
Lenke til kommentar

Meh tviler på at de kanselerer Aion for NA/EU, kanskje noe utsettelser.

NCSoft har jo utalt at Aion skal bli dems nye "flagskip" og hadde vært litt tard og synke sitt eget "flagskip" for halve værden.

 

Og som Mark fra www.aionsource.com sier er de nesten ferdig med English oversettelsene

Kilde

 

Først blir alt oversatt til Engelsk i Kina for så å bli sendt til US QA folka så dem for pynta på det og så sender det videre for å oversette til Tysk osv...

 

Og hadde vært litt bortkasta og oversette så å si alt og bare ha litt igjen for så å kaste alt du har jobba med?

Endret av Ramusama
Lenke til kommentar

Ville være merkelig hvis dem avsluttet hele prosjektet om Aion i EU... det er jo ekstremt mye penger å hente der.

Interessen vil jeg tro begynner å bli ganske stor også, hvis de fortsetter å annonsere og reklamere for det vil den tilogmed øke.

 

Men blir det nå slik at det legges ned, så ville det vært ekstremt synd. Så langt, alt jeg har sett og lest ser ekstremt kult ut.

Vi får bare håpe at de klarer å få til noe til slutt, tar heller en lang utsettelse enn ikke noe i det hele tatt.

 

Nesumar

Lenke til kommentar
Meh tviler på at de kanselerer Aion for NA/EU, kanskje noe utsettelser.

NCSoft har jo utalt at Aion skal bli dems nye "flagskip" og hadde vært litt tard og synke sitt eget "flagskip" for halve værden.

 

Og som Mark fra www.aionsource.com sier er de nesten ferdig med English oversettelsene

Kilde

 

Først blir alt oversatt til Engelsk i Kina for så å bli sendt til US QA folka så dem for pynta på det og så sender det videre for å oversette til Tysk osv...

 

Og hadde vært litt bortkasta og oversette så å si alt og bare ha litt igjen for så å kaste alt du har jobba med?

 

Med bare 14 folk i developing, er ikke nok til å levere ut Aion.

Lenke til kommentar

Etter det Mark gir utrykk for er det bare QA og Eu sptråk igjen.

Og trur nokk at NCSoft gir ut AIon hvis de har Engelsk men ikke har råd til Tysk,Fransk,Spansk Osv...

 

Og man trenger ikke å ha folk jobbenes i NA/EU for å gi ut et spill i NA/EU, alt kan bli gjort i Kina("Alt" hitil har blitt gjort der hvorfor ikke resten?)

 

Men dere får tru hva dere vil jeg tviler sterkt på at de synker sitt eget flagskip.

Lenke til kommentar
Etter det Mark gir utrykk for er det bare QA og Eu sptråk igjen.

Og trur nokk at NCSoft gir ut AIon hvis de har Engelsk men ikke har råd til Tysk,Fransk,Spansk Osv...

 

Og man trenger ikke å ha folk jobbenes i NA/EU for å gi ut et spill i NA/EU, alt kan bli gjort i Kina("Alt" hitil har blitt gjort der hvorfor ikke resten?)

 

Men dere får tru hva dere vil jeg tviler sterkt på at de synker sitt eget flagskip.

 

Enig med deg der

Men nå er jo selvsagt Engelsk et verdensspråk, så det er mange flere som blir å spille hvis det kommer på engelsk.

De kommer nok te å mangle noen spillere pga. ikke alle kan engelsk.

Men får de sluppet ut spillet i EU med engelsk, tror jeg det kommer mange spillere.

 

Nesumar

Lenke til kommentar
Meh tviler på at de kanselerer Aion for NA/EU, kanskje noe utsettelser.

NCSoft har jo utalt at Aion skal bli dems nye "flagskip" og hadde vært litt tard og synke sitt eget "flagskip" for halve værden.

 

Og som Mark fra www.aionsource.com sier er de nesten ferdig med English oversettelsene

Kilde

 

Først blir alt oversatt til Engelsk i Kina for så å bli sendt til US QA folka så dem for pynta på det og så sender det videre for å oversette til Tysk osv...

 

Og hadde vært litt bortkasta og oversette så å si alt og bare ha litt igjen for så å kaste alt du har jobba med?

 

Med bare 14 folk i developing, er ikke nok til å levere ut Aion.

 

Vel det gjelder jo hele NCsoft West, ikke bare aion dev`s .. så tror ikke dere børr ta sorgene på forskudd , eu versonen kommer sammtidig med US versonen..

 

gjør ikke meg no eller ,vurderer å spille US verson

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...