Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ut ifra nettstedet virker dette som et flott spill. Men synet kan bedre. Håper de kommer ut med det snart.

 

Meget WoW-ripoff the interfacet. Men det spiller vel ingen rolle om spillet blir bra.

 

Birger :)

Alle MMO-UIer er ripoff av hverandre.

 

Noen har laget UIet til WoW allerede ved å bruke screenshots istedenfor de ekte filene. Selv lagde jeg det til Lineage 2 for noen måneder siden, men jeg har det ikke lengre. Sluttet med det spillet fullt ut. :)

Lenke til kommentar

WoW er jo den største suksessen innom MMORPG så langt, det kan vi alle være enige i med såpass mange subscribers.

Nå mener jeg ikke om dere liker det eller ikke, bare forteller hva statistikken faktisk forteller.

 

Og jeg tror da at de fleste spill, spesielt MMORPG, vil ta utgangspunkt i slike spill med stor suksess og derfra lage sitt eget.

Derfor kan det da noen gange ligne veldig.

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Ja du er litt merkelig MindTooth... huff da :)

 

Ser litt likhet ja, men det er jo sånn de fleste UIene ser ut da.

 

Likte veldig stilen de har laget det i, knappene er lett tilgjengelige, synlige + at det ser ekstremt kult ut også.

Slipper man 100 addons som i WoW, hvor man brukte timer på å få noe man var fornøyd med.

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Guild Wars hørtes veldig bra ut når jeg leste om det, men syntes det ble for lite levels,

og tanken på at man nesten bare kunne PvP etter å bli ferdig med levelingen gjorde det litt kjedelig for meg.

 

Dessuten finnes det jo så sykt mange expansions, vet ikke om du trenger dem for å spille det.

Er veldig positivt da at man ikke trenger å betale for å spille, som de fleste MMOs krever.

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Guild Wars er pent, men er mangel på end-game. Handler mest om å gjøre missions, for å få meg seg storien i hver expansions. Ellers er det å gå rundt aleine, å queste, om du ikke er i party med en. Ellers er det bare deg, npc og creatures.

 

Som sagt, Guild Wars er fokusert mest på PvP. Funker å bare spille Guild Wars: Prophecies, uten alle de expansion-pakkene. Men tipper det er veldig få som ennå spiller Prophecies. Folk tiltrekkes til nye armor-sets, storyline, classes og nye steder.

Lenke til kommentar

venta på at Stifi skulle snuble inn her :p

Langt fra noe wow-fanboy. Men man ser tydelig at noen elementer er tatt. Skulle nesten tro de stjal litt texture på de barene. Det er nok kun meg da.

 

Birger :)

syntes UIen ligner mer på lotro enn wow, men samme kan nå det være.

 

Gleder meg sykt til Aion. så akkurat litt på streamen som er linket til i OP og det så ut til å ha et mer aktivt kampsystem enn andre MMOer. definitiv pluss i margen

Lenke til kommentar
Liker stilen veldig godt, er noe helt nytt for meg.

Kan vel minnes litt om Netherstorm i TBC, eller egentlig ikke :)

 

Dette skal bare prøves, koste hva det koste vil.

Noen som forresten vet om det blir månedpris osv.?

 

 

Nesumar

 

For det første, så ser det absolutt ikke ut som Netherstorm, nei. :p For det andre så kommer det montly fee, ja.

 

 

1-month card: 19,800 won (approximately 13.7 USD*), 300 hours for 30 days

 

3-month card: 47,520 won (approximately 32.9 USD), 900 hours for 90 days

 

3-hour card: 3000 won, (approximately 2 USD)

 

30-hour card: 12,000 won ((approximately 8.3 USD)

 

Litt anderledes fee, som blir ganske nytt for mange. Kommer helt klart til å kjøpe Collector Edition, men ennå uvisst hva som følger med.

Endret av Stifi
Lenke til kommentar

Hehe, bare tulla :)

Håper og tror at Aion er noe helt annet enn det vi har sett før, en total nysatsing når det gjelder MMORPG.

 

Når det gjelder prisene... har aldri hørt om timeskort haha, kan jo være greit det og.

Litt dumt at man må betale, økonomien er ikke alltid på plass... men det er som regel det som gjør et spill bedre.

Spillet må finansieres, og det må spillerne gjøre, så jeg forstår det godt.

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Abyss ranking information

 

Minimum standing: Out of the players on the server, you need to be the best out of X.

Points Lost: Killed by a same level player you lose this many AP.

Points Gained: Killing a same level player you gain this many AP.

Necessary minimum: You need at least this many AP to get that rank.

 

28bupnn.png

 

zeox: Jeg vil si begge deler.

Endret av Stifi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...