Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

B&S har ingen utgivelsesdato enda! Nc Soft har jo laget en par stortitler, men de er mest kjent i Asia. Selv Lineage 2 som er lite utenfor Asia har egen TVkanal der. :) Folk har blitt drept mange ganger over ting i det spillet, og sikkert mer i andre. :p

 

B&S er nok det første MMOet som har grafikk som krever en god PC. Selv Lineage 2 under Unreal Engine 2 må man ha en relativ "god" pc for å kjøre på fullt i 1920x1200 eller høyere. De har innkorperert masse grafiske delikatesser. Jeg frykter selv for PCen min ovenfor Aion, og jeg vil ikke tenke på MMO når man skal ha tusenvis av folk på skjermen når det kommer ut, alt på fullt OG fraps i tillegg. :lol: Vil bli et helvete, haha.

Lenke til kommentar
Det er jo dritrått! :blink:

Hvordan i all verden kan jeg ikke ha hørt om Nc Soft og disse tittlene?!

 

Er Blade and Soul kommet ut? Koster det å spille?

 

Gief gief gief, jeg vil prøvespille nå! Alt annet virker kjedelig i forhold.

 

 

Nesumar

 

 

Fordi du har levd under en stein de siste 8åra og bare fokusert på MMO som FFXI, WOW, EQ ?

 

mens vi andre har stor koset oss med FFA PVP spill som Lineage 2 :) :) :)

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Huff, ja du har nok rett der. På tide å skjerpe seg :lol:

 

Skal følge med prosessen av disse to spilla nøye.

WoW er lagt på hylla, det skal jeg aldri spille mer nå.

Spiller ingen andre MMORPGer, og SP spilla blir man jo ferdig med til slutt.

 

Kanskje Aion eller/og B&S er et av de nye spillene som jeg kommer til å bruke mye tid på :)

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Er vel trolig pga. det er langt ifra ferdigutviklet?

Men jeg vet ikke jeg, kanskje du har rett.

 

I den videoen jeg så, så var det basic combat mot mobs og deretter litt vandring rundt omkring.

Og bare det gjorde meg målløs, vakker verden med fine karakterer og sykt nice combat-system.

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Exactly, det jeg skulle fram til :)

 

Hvis jeg tolker det du sier rett, så er den videoen ganske gammel... som da sier at de er sikkert kommet enda lengre i utviklingen.

 

Du har ikke noen nyere filmer da? Vet at denne tråden egentlig handler om Aion, men siden det er av samme utvikler osv. tror jeg det skal gå greit. Hvis ikke, så får trådstarter si ifra, så kan vi vel lage en egen tråd om Blade and Soul.

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...