Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EU/NA får vel bare Preview Events, eller? Jeg fikk iallefall noe PE-svada på mail fra PlayNC fordi jeg hadde aktiv Tabula Rasa account..

 

De kommer til å åpne dørene for EU/NA beta nærmere sommeren. Dette er bare en beta som blir sendt ut til guilds, og ikke for enkeltpersoner. Antallet og kilde nevner jeg ikke.

 

Edit; chinese retail er mulig, om du har kontaker.

Endret av Stifi
Lenke til kommentar

For min del gleder jeg meg stort til vi får spillet her til lands. Spilte den kinesiske betaen nå og fikk prøvd ut de klassene jeg var interessert i. Fantastisk nydelig grafikk og stemning. Questene var det samme gamle, men det gjør meg ingenting.

 

Er spent på å se hvordan spillet vil takle massiv pvp. Jeg spilte med alt av grafikk på fullt, samt 8x antialias. Fps var så og si aldri under 60/70, og det med drøssevis av folk på skjermen.

 

Character creation er jo også et kapittel for seg selv. Jeg syntes opprinnelig Age of Conan var god på det området, selv om man ikke fikk justert på langtnær nok der. I Aion fikk jeg hakeslepp av hvor stor frihet man har i forhold til utseende.

Lenke til kommentar

tja... Aion er nok langt i fra L2... Lineage 2 var/er litt andrerledes; er ikke sååååå asiatisk i grafikk stilen, men syns faktisk aion er rimelig bra for det... men tror neppe det blir like bra som L2 , pga L2 har FFA pvp og Aion er mer som wow når det gjeder pvp.. altså 2 "sider" og en NPC side som i og for seg kommer til å bli MEGET spennende... de få dagene jeg spilte i c-beta så var jeg veldig fornøyd hvordan "grinden" var, er ikke et PES å lvle som det var i L2...

 

 

kort sagt, tror Aion blir noe av de mer lovende mmo`ene oppover i tidene og garantert det spillet som tar over WoW fra min side...

 

 

edit:

 

for å ikke snakke om den elskverdige måten du kan lage en helt unik character

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...