Gå til innhold

Final Fantasy religionens tråd! !Spoilere settes i spoilertags!


Cloudemyx

Favorittkarakter i FFXIII  

76 stemmer

  1. 1. Hvem i Final Fantasy XIII er din favoritt?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kk:) Vel stikker for å få litt søvn nå før jeg står opp tidlig for å hoppe på final fantasy igjen. Det er over alle forventninger, klarer ikke legge det fra meg, makan til bra kamp system, nydelig grafikk og ikke minst musikken sitter igjen som bare det. Nynner for mye på combat musikken.

Lenke til kommentar

 

Jeg fikk ikke noe poster, hva slags poster? Lightning?

 

Spilte 1 og en halv time myself, dialekten til Vanille er helt forjævlig. Men lightning er uber bøs

Nei poster sier eg, meinte jo kalender som eg nevnte i første post. En lys behagelig å  se på kalender, med bilder av karakterene innie. Og alle dagene i året selvsagt :p

 

 

 

Lenke til kommentar
Siden spillet nå er blitt super lineært er det helt stopp på alternative superbosser (les: Weapons) slik det har vært i tidligere spill?

 

Nå har jeg ikke kommet så langt selv men fra det jeg har lest fins det en rekke sideoppdrag man kan ta på seg (som vissnok skal være noen hakk vanskeligere).

 

Fikk spilt ca 6 timer i går og gud som jeg hjerter dette spillet, det er helt utrolig. Som en... Fantasi. :) Gleder meg veldig til å spille mer i kveld og gruer meg til jeg blir ferdig.

 

Spillet er knusdeilig å se på, har et par ganger sittet godt tilbakelent og ooglet det jeg trodde var en CGI, så dukker plutselig kampmenyene opp. :D Kampsystemet er og særdeles velgjort. Det går rimelig raskt unna og har dybde jeg ikke på langt nær har kommet til bunns i, paradigms er et flott konsept. :)

Lenke til kommentar

Fikk siste kopi av CE på Gamestop i ski i går. Ble glad når den sto der. Kostet også bare 50 kr mer enn vanlig edition, så å ikke kjøpe den måtte man være gal. CE for Ps3 skal visst ha blitt utsolgt på 15 min, så ble xbox360 versjon her. Grafikken er ikke så ekstremt svekket i forhold til Ps3 men det er synlig. Ikke at det har så mye å si for meg. Jeg er glad jeg får spille :) Nå må jeg lage en intro anmeldelse i en Radio oppgave om spillet^^.

Lenke til kommentar

Haha, kanskje det.

 

Men uansett, er nå ferdig med spillet første gang (klarte ikke å legge det fra meg). Og selv om jeg liker så og si alle de svært vellagde karakterene, så må jeg innrømme at jeg liker Vanilles karakter best. Synes hennes karakter er så utrolig godt laget og gjennomtenkt.

 

Jeg synes ikke det å sammenligne mange JRPG med anime er så helt borte vekk da de innehar svært mange likheter. Og den type karakter som Vanille er, det er min favoritt, så det er ikke uten grunn jeg liker henne. Dog er både Fang, Lightening og flere også svært gode karakterer.

 

Og jeg dømmer da ut fra bakgrunn, væremåte, drivkraft osv. Hele pakka altså, ikke bare det man ser av dem.

 

Edit: Kanskje jeg kan spørre hvem som er din (og dere andres) favoritt da, hvis du har en?

 

Jeg spilte 15 timer i strekk i går og kom ikke engang til Gran Pulse. Om du har fullført spillet går jeg ut i fra at du ikke gjorde noen sidequester eller oppgraderte våpen noe særlig?

 

Forferdelig dubbing med Hope? Hah, den japanske er 10 ganger verre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...