Gå til innhold

Quake 3 Arena - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Quake 3 Arena ble gitt ut av ID software i 1999.

Dette geniale spillet ble fort superpopulært og har fostret om mange store gamere, en av de mest kjente er vel Fatality.

Spillet er bra i seg selv, men det er utviklet mange tilleggsmods.

De mest kjente her til lands er: OSP, som er en combat mod og RA3 som er arenaer der man starter med alle våpen og full armor for å se hvem som har mest skills med våpna.

 

Det er fremdeles servere til dette spillet, vet at catchgamer fremdeles hoster en RA3 server men det er dessverre lite liv.

Hva med å starte å få litt liv i denne gode gamle travern, nå som faktisk TG skal ha compo i det.

Spillet er jo helt genialt.

 

- LoiF :D

Endret av Shicca
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er vel strengt tatt Q3 litt som å gå baklengs.. QL er vel rett rundt hjørnet er det ikke?

 

Skjønner forsåvidt hvis man har lyst å spille RA3 eller Promode, men er det standard TDM/CA man er ute etter, evt Duels, så duger QL lenge ;)

 

Kan jo slenge ut noen invites imorra hvis jeg har. Drop en reply her så gir jeg til de første som svarer, evt hvis jeg kjenner igjen noen fra Q3 dagene(Loif) så får de først seff. :)

 

(dunno om du husker jeg, kalte meg nemo når jeg spillte på TnX back in teh days. måtte jo bytte nick når den forbanna tegnefilmen kom siden alle syntes nemo var så søøøøøøøøøøt, jeg er ikke søt!)

 

 

QL= QuakeLive som er et lite prosjekt fra ID Software. Spillet skal være gratis og inneholder matchmaking med mer som er tilgjengelig på en sentralside sammen med serverbrowser etc. Spillet installeres som en plugin til nettleseren din og kan også kjøre i nettleser eller i fullscreen. mer info finnes sikkert på nett.

Endret av nem
Lenke til kommentar

Nemo, seff husker jeg deg! Hehe, ufff, jeg er jo gammel og grå :)

TnX hadde de feteste serverne, husker jeg syntes at 70 i ping med ISDN var snadderkonge!

En invite til QL hadde ikke vært meg imot.

 

On topic:

Quake3 ra er det feteste ever, sammen med qw. Fart, spenning og skriking i sann forening!

Det var tider det :D Driver å leker med tanken å starte opp en server selv.

Lenke til kommentar

Hva er QL? Quake League eller et nytt spill?

 

 

EDIT ADD: Oja, Quake Live. Wiki tiem.

 

Kan jo slenge ut noen invites imorra hvis jeg har. Drop en reply her så gir jeg til de første som svarer, evt hvis jeg kjenner igjen noen fra Q3 dagene(Loif) så får de først seff. :)

Hadde det vært mulig å få en invite? Jeg så traileren hos Gametrailers.com og synes det så mektig gøy ut. Hadde vært kult å få prøvd det ut med noen Norske. :)

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Hei og hopp!

 

Negativt ang mod support ja. Dette er ikke noe som vil bli mulig.

 

Jeg har 10 invites, send meg PM med navn og email så slenger jeg dere inn. Kan ta litt tid før dere får inviten siden de kjører i puljer, men hørte på irc at det er noen uker siden sist så da er det sannsynlig at det ikke blir lenge å vente:)

Lenke til kommentar

Yeah er vanskelig å ikke kose seg:)

 

Tror nok forsåvidt miljøet blir stort, det er tonnevis med folk i betaen nå iallfall, men kun servere tilgjengelig i UK. NL og DE.

Hørte at det skulle komme fler servere når open beta starter da, så vi får jo bare håpe:)

 

Det at det skal være 100% gratis å spille skader nok heller ikke, og det er veldig lett "tilgjengelig" siden alt er samlet i en offisiell web portal.

 

 

Ahh gleder meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...