Gå til innhold

[LØST]500KB er lite


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker den uendelige plassen enkelte priviligerte på Diskusjon har - ting går liksom så mye raskere i arbeidslogger o.l.

 

Ellers syns jeg f.eks lagringsplass bør gå etter f.eks antall innlegg, eller fartstid på forumet - ikke en fast grense.

Større lagringsplass kan sikkert komme etter ønske, men inntil videre fungerer photobucket/bildr.no glimrende!

 

Forøvrig, så var du jo utrolig heldig med medlemsnummeret ditt!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg liker den uendelige plassen enkelte priviligerte på Diskusjon har - ting går liksom så mye raskere i arbeidslogger o.l.

 

Ellers syns jeg f.eks lagringsplass bør gå etter f.eks antall innlegg, eller fartstid på forumet - ikke en fast grense.

Større lagringsplass kan sikkert komme etter ønske, men inntil videre fungerer photobucket/bildr.no glimrende!

 

Forøvrig, så var du jo utrolig heldig med medlemsnummeret ditt!

 

Du er den heldigste fyren på planeten.. (nesten)

 

Helt siden igår har jeg hatt 437.32/500.00 kb fult, uansett hvor på forumet jeg er, får ikke fjerna det heller

Lenke til kommentar

Jeg har hittil lastet opp to bilder her på det nye forumet, som tilsammen tar 477kb plass. Jeg prøver å laste opp et nytt bilde, men det står at man kan ha maksimum 500kb plass med bilder postet. Altså tar de gamle bildene jeg har postet i eldre poster opp plassen til de nye. Har jeg gjort noe feil, eller er det sånn? Jeg vet at jeg kan bruke bilder fra linker fra nettet, men i gjetteleker hvor navnet til spillet står i linken er det ubeleilig. Er også ofte jeg vil poste screenshots jeg selv har tatt.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Hei folkens, maks opplastningsgrense er nå økt til 10MB per bruker. Dere har med andre ord 9500KB mer plass tilgjengelig nå.

 

Om dere ønsker å få kontroll over deres vedlegg, slette tidligere vedlegg - se hva dere tidligere har lagt ved etc. kan dere gjøre dette fra kontrollpanelet deres.

 

Om dere ikke har merket det vil forøvrig ikke opplastede bilder forminskes like mye som før. Før var denne forminskningsgrensen på 100x100, men ble for en stund siden økt til 400x400. Slik at det nå er mulig å se hva det faktisk er bilde av uten å trykke :)

 

Vi håper dere bruker den ekstra plassen dere nå har fått på en fornuftig måte.

 

Direktelenke for å administrere deres vedlegg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...